Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att det är alldeles för lugnt på jobbet, jag blir stressad av allt jag borde göra innan resan hemma istället för att sitta av tid här...
 
Ytterligare en störning i kollektivtrafiken: när rulltrappan är paj och inte rör sig, och folk går dit och bara "åh, den är paj" och VÄNDER OM mitt i folkmängden för att gå uppför den vanliga trappan bredvid. Istället för att helt enkelt GÅ uppför rulltrappan. Gaaaaahhh. Varför är alla så hjärndöda?!

För att stegen i rulltrappor inte är anpassade för att gå i och vissa kanske tycker att det blir (onödigt) jobbigt? Jag har inga problem med att gå i trappor (tar mycket, mycket sällan hiss eller rulltrappa om det finns en vanlig trappa i närheten) men jag gillar inte att gå i stillastående rulltrappor med mina korta ben. :)
 
För att stegen i rulltrappor inte är anpassade för att gå i och vissa kanske tycker att det blir (onödigt) jobbigt? Jag har inga problem med att gå i trappor (tar mycket, mycket sällan hiss eller rulltrappa om det finns en vanlig trappa i närheten) men jag gillar inte att gå i stillastående rulltrappor med mina korta ben. :)

Ja, okej, det kan stämma. :D
mvh Långben
 
För att stegen i rulltrappor inte är anpassade för att gå i och vissa kanske tycker att det blir (onödigt) jobbigt? Jag har inga problem med att gå i trappor (tar mycket, mycket sällan hiss eller rulltrappa om det finns en vanlig trappa i närheten) men jag gillar inte att gå i stillastående rulltrappor med mina korta ben. :)
Håller med dig. Det är jobbigt att gå i en rulltrappa....
 
Jag säger bara 4-gott i Göteborg. De har ALLT och det är superfärskt och helt överdådigt.

CL0R9375.jpg


CL0R9383.jpg
Det där såg ju ut som om att det måste bli ett besök när jag ska besöka Göteborg i Augusti. :nailbiting::nailbiting:
 
Åker tåg och stör mig på medpassagerare. Först karln bredvid som bredde ut sig över både sitt och mitt säte och nu, när jag bytt tåg, en kvinna som HÖRS. Först i mobil och sen med ngn annan. Allt är bara elände.... jag vill inte höra!!!!
 
Åker tåg och stör mig på medpassagerare. Först karln bredvid som bredde ut sig över både sitt och mitt säte och nu, när jag bytt tåg, en kvinna som HÖRS. Först i mobil och sen med ngn annan. Allt är bara elände.... jag vill inte höra!!!!
Haha! Det är därför vi har hörlurar på och är inne i våra bubblor ;).

Stör mig orimligt mycket på alla som går omkring med sladdar ringlande ur öronen. Och SÄRSKILT på de som istället har jättelika hörlurar (tänk hörselkåpor) på sig. De blir fler och fler, och snart pratar ingen med någon annan på bussen, hållplatsen, i affären eller var det nu är. Alla bara är inne i sin bubbla.:arghh:
 
Ytterligare en störning i kollektivtrafiken: när rulltrappan är paj och inte rör sig, och folk går dit och bara "åh, den är paj" och VÄNDER OM mitt i folkmängden för att gå uppför den vanliga trappan bredvid. Istället för att helt enkelt GÅ uppför rulltrappan. Gaaaaahhh. Varför är alla så hjärndöda?!

:down::laugh:
 
Nyhetsartiklar som när man klickar sig in på dem enbart innehåller ett videoklipp.:rage: Som precis nu när jag klickade mig in på "Det här är en misstroendeförklaring". Enbart ett videoklipp, ingen text. Hur svårt kan det vara att sammanfatta det viktigaste? Dock får SVT Nyheter ett litet plus för att klippen inte startar automatiskt som de gör hos t.ex. Aftonbladet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 152
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 559
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 433
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 365
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp