Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ner till tätorten idag och påväg hem så låg jag i bilkö .Så kom det tre bilar bakifrån med cyklar på taket och det stor team något på alla tre och dom körde om just innan ett backkrön och den sista bilen passerade kön just när han kom upp på krönet .Så jag bromasade kraftigt ifall han skulle möta någon så jag skulle slippa bli allt för inblandad då jag låg som andra bil .Så jag irriterar mig något fruktansvärt på folk som sätter andras liv i fara .Tar dom livet av sig själva gör inget men andra
 
Radiopratare i morgonprogram. :banghead:

Alla andra yrken inom mediaproduktion, och de flesta i samhället i stort, kräver en kombination av talang och skicklighet - men det gäller inte morgonprogrampratare. Enda kvalifikationen är att klara att låta käften gå så oavbrutet som möjligt helt utan manus eller idé, och kunna gapflabba frekvent.
Och jag vet, det är bara att låta bli att lyssna på skiten. Men ibland råkar man slå på radion ändå i bilen på väg till jobbet... :meh:
Rasistiska är dom oxå. Sist jag hörde skiten vågade ena radioprataren inte dela rum med ett hårdrockarpar så dom skaffade ny hytt :rage:
 
Vart?
Ica på Gränby är bra. Willys är ok. Små kioskerna mindre bra :p
BonBon är fantastiskt :love: (godisbutiken i "nya" Gränby) Färskt, supergott, ovanliga sorter....och svindyrt :p
(så ok, jag stör mig på att denna enorma, fantastiska godisbutiken med världens godaste godis är så dyyyyr!! Och att "jag ska bara ha lite..." är största lögnen där, någonsin...)

För, visst bor du i Uppsala?
Jag törs inte gå in på Bon-Bon :nailbiting:, tänk om jag blir ännu mer beroende. Hoppas det är jättedyrt så att jag inte kan köpa så mycket. Jag bor 2 minuter bort.
 
Jag törs inte gå in på Bon-Bon :nailbiting:, tänk om jag blir ännu mer beroende. Hoppas det är jättedyrt så att jag inte kan köpa så mycket. Jag bor 2 minuter bort.
9.90:- Så det BLIR jättedyrt för det gåååår inte att bara ta lite... :o
Jag har hittat mina favvisar (bland annat "all time favorites" och inbillar mig alltid att "jag ska hålla mig till dem"...
Förstår inte hur de ska kunna gå runt länge till.
 
Jag säger bara 4-gott i Göteborg. De har ALLT och det är superfärskt och helt överdådigt.

CL0R9375.jpg


CL0R9383.jpg
 
9.90:- Så det BLIR jättedyrt för det gåååår inte att bara ta lite... :o
Jag har hittat mina favvisar (bland annat "all time favorites" och inbillar mig alltid att "jag ska hålla mig till dem"...
Förstår inte hur de ska kunna gå runt länge till.

De borde ju iaf ha så att om en köper mer får en lägre kilopris :D
 
Och jag säger att jag just nu stör mig på att jag inte bor i Göteborg! :cool:
Herregud vilken fantastisk butik!! :love::love:
De har flera på olika ställen i stan. Jag stör mig på att jag bor där, man kommer liksom inte undan dem :arghh:

Det är otroligt färskt och gott - och mycket. Köper jag någon annanstans så blir jag vansinnig om mjuka grejer är hårda.
 
Fullständigt OT men...

Det fascinerar mig att det faktiskt går att driva en affär som bara säljer sånt som ingen människa verkligen behöver. Inget mot godis men enbart :confused:
Ja, det är rätt otroligt. Men vi äter ju 37 kg socker per person och år, så ... En del av det är säkert lösgodisets fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 228
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 855
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 399
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Var vill jag bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp