Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag försökte vara lite smidig och gå utan ficklampa i hästhagen för att inte skrämma hästarna, och gick rakt in i en jättestor sten. Så nu har jag jätteont i kroppen, ffa i ett knä... så onödigt. Gjorde så där kräkont :banghead:
 
Stör mig på att jag inte kan hitta svansfläta att köpa i sverige. Är skeptisk till att beställa från utlandet.
 
Jag stör mig på listor som räknas baklänges när det inte är "topp tio" listor. Ser det överallt och det är så irriterande.
 
På att oavsett hur noga jag är med att ställa ner påsen/väskan så att den lutar mot väggen kan jag ge mig fasen på den trillar omkull på andra hållet istället! Hur är det ens möjligt, att väskor/påsar i 9 fall av 10 bestämmer sig för att luta sig åt motsatta hållet? Uppkäftiga jäklar det där...:mad:
 
På att oavsett hur noga jag är med att ställa ner påsen/väskan så att den lutar mot väggen kan jag ge mig fasen på den trillar omkull på andra hållet istället! Hur är det ens möjligt, att väskor/påsar i 9 fall av 10 bestämmer sig för att luta sig åt motsatta hållet? Uppkäftiga jäklar det där...:mad:
Jag hör dig! Inte hjälper det att platsa dem eller skälla heller. :mad:
 
Jag stör mig på att jag köpte ett paket risgrynsgröt för ett par dagar sedan, och när jag nu klippte upp förpackningen var det ganska bokstavligen ris och möjlk, den konsistensen. Så nu står det på spisen och småkokar och jag hoppas vid gudarna att det ska gå att rädda till ätbar risgrynsgröt för jag har inget annat att äta utom ett halvt paket knäckebröd...
 
Stör mig riktigt mycket på att de bytt förpackning på ekologiska mjölken.
Fjantig (=onödig och resursförbrukande) skruvkork.
Omöjlig att öppna i toppen för att skölja ur. (om man inte tar fram sax)
Dålig form att packa i kylväskan.
 
21151751-10154720610287385-1041055577031526845-n.jpg


Min cykel står inne i förrådet. Need I say more?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 143
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 806
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 316
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp