Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag stör jag mig på psykvården här där jag bor, har väntat i 3 år för att få hjälp och har nu fått meddelande att jag måste vänta ett år till trots att jag behöver hjälp nu. :meh: Värsta av allt stod det längst ned på pappret att jag dock var jättevälkommen att söka akutpsyk om jag kände mig självmordsbenägen vilket jag inte är.... morr...
Men dom ger mig gladeligen lite piller, men jag måste vänta minst 2 månader på det trots att jag helst bara vill träffa någon och prata. :wtf:

Fy, vad tragiskt att det ska vara så. :down: Hoppas du inte kommer må sämre under tiden du väntar på hjälp!
 
Var på Ica imorse, stressad, insåg att jag hade huvudvärk och högg ett par förpackningar Ipren och Alvedon i kassan eftersom jag inte kommer hem förrän i kväll. Öppnade den första förpackningen i bilen och ... Finn två fel.

EYFStGF.jpg
Vid första anblicken och utan att ha hunnit läst det finstilta hann jag tänka att "det kunde ju ha varit stolpiller..." Stackare! :nailbiting:
Hoppas du mår bättre nu i alla fall.
Min eventuella huvudvärk hade nog gett med sig av att bara läsa det...
 
Vid första anblicken och utan att ha hunnit läst det finstilta hann jag tänka att "det kunde ju ha varit stolpiller..." Stackare! :nailbiting:
Hoppas du mår bättre nu i alla fall.
Min eventuella huvudvärk hade nog gett med sig av att bara läsa det...
:D
Alltså jag har inga problem med suppar. Förutom när jag sitter i bilen på väg någonstans och behöver en dos medicin. :meh:
 
:D
Alltså jag har inga problem med suppar. Förutom när jag sitter i bilen på väg någonstans och behöver en dos medicin. :meh:
Så länge du inte stoppar ut röva genom nervevat fönster och trycker in den (/ber någon som kör förbi om assistans) så...kunde det ha funkat?
Eller det hade kanske funkat vilket som...jag antar att vi aldrig får veta :D
 
Att man oavsett hur mycket man rensar alltid har för mycket kläder kvar. Har fått ned skorna och jackorna till en acceptabel mängd men har fortfarande för mycket kläder. När jag började hade jag 3 säckar att tillgå och tänkte att "dessa fyller jag aldrig". Det slutade med 3 proppfulla säckar och ändå har jag inte blivit av med allt överflödigt...
 
att nån har varit och "kladdat" på mina ensilagebalar - iof gjorde de inte hål på dem som förra året - (ca 5-7st som blev knivstuckna) denna gången har de "bara" ritat på dem med lera. - Fattar inte vad det är för fel på människor - håll händerna borta från det som inte är ditt!! :rage:
 
idioten som körde efter mig på motorvägen imorse - högerfilen gick långsamt så jag gick ut i vänsterfilen - som gick lite snabbare och körde förbi de långsamma bilarna till höger. Det låg en bil framför mig så jag höll säkerhetsavstånd som jag alltid gör och höll hans tempo (det var ett antal bilar framför den bilen oxå) - då kommer en bil bakifrån i minst 150-170 dvs väldigt snabbt upp bakifrån (vi andra höll strax runt 110) och börjar blinka med helljusen och kör upp precis bakom mig - kändes som han var alldeles uppe i baken på min bil och nosade. jag blir skitsur och tänkte inte flytta mig - det var bilar som körde långsammare i högerfilen bredvid mig. jag bromsade därmed lätt för att signalera att han skulle hålla avstånd - vilket han inte gjorde. när jag kom förbi de långsamma bilarna i högerfilen körde jag ut till höger men var så provocerad vid det laget så han fick fingret av mig när han körde förbi :D (vilket inte händer så ofta) han körde väl 50m innan han fick sakta ner bakom den bilen jag legat bakom ... jädra idiot!!! bra start på en måndag.
 
Jag stör mig på att se eller höra Mikael Persbrandt öht och jag är otroligt irriterad på vilket spelbolag det nu är som gör reklam på Aftonbladet och använder sig av honom. Jag kan välja att inte se filmer med Persbrandt, men den där förbannade reklamen drar igång nästan varenda gång jag öppnar en artikel för att läsa. :rage: :yuck: :arghh:
 
Jag stör mig på korkade människor som gör korkade misstag, och sen ska "varna andra för att göra samma misstag". :cool:
Antingen ska det varnas, hyllas, rasas över eller "dela internet i två läger" (alt. hela internet skrattar") för att någon typ råkade hitta en felstavning på en ketchupflaska (någon kan ju råka ta fel, eller vad som helst!)
Med det sagt;
Stör mig enormt på Clickbaits och dåliga rubriker över lag.
 
Jag stör mig på att jag fortfarande inte fått fatt i en biljävel och att antalet bilar av intresse har minskat drastiskt. Hur fan gör folk för att hitta bilar?! :arghh:

Därtill stör jag mig som fan på att det finns en bil av intresse här i stan, som varit till salu länge nu. Var lite skeptisk till varför den inte är såld än, tills det visade sig att säljaren är helt jävla omöjlig att få fatt i :rage:
 
Jag stör mig på telefonförsäljare då jag för en gångs skull svarade då jag trodde ett Karlstadsnummer var säkert men det var en dryg sate från ett elbolag som inte tog ett nej jag är inte intresserad utan fortsatte tjata och till slut sa han om jag ville bidra till att pamparna i mitt nuvarande bolag formligen badade i pengar och jag svarade ja .Då tyckte han det var bättre jag bidrog till deras badande i pengar istället
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 141
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 800
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 311
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp