Bukefalos 28 år!

"Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

men har det aldrig varit nån som är intresserad av dig som du verkligen inte alls ser som ett partnerämne ??
Man behöver ju inte tycka illa eller nåt annat om den personen , kemin är inte rätt helt enkelt
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Åh, det där ska jag börja med, att börja hela dagen med den tanken! Härligt!
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Jag tycker du ska känna dig nöjd att du vågade visa dina känslor, tycker det är modigt och starkt gjort. Bättre det än att gå och undra. Sådär har jag gjort flera gånger, och jag skäms inte ett smack för det. Ibland får man nobben och ibland går det vägen :D

Sen tror jag inte på det där att det kommer till dig om du slutar söka. Jag tror tvärtom, men att du ska söka på rätt sätt och kanske lite utanför det du normalt söker och där du normalt söker.
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Vad menar du att du känner igen ditt beteende?

Att jag går och tänker, vrider och vänder, funderar och sen ändå slänga bort det jag kommit fram till och istället tro på någon annan.
Och att jag tar det alldeles för allvarligt, blir jätteledsen och skäms. Fastän jag vet om flera av mina vänner som gjort samma sak och överlevt..;)
Men faktum kvarstår, jag har alltid levt själv och nu vill jag inte det längre men jag verkar bete mig fel för att bryta ensamheten.
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Men nej, inte skämmas ! Du har ingenting att skämmas för. Du har inte betett dig illa.
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Men nej, inte skämmas ! Du har ingenting att skämmas för. Du har inte betett dig illa.

Nej, jag borde väl inte det. Men just nu så börjar jag prata för mig själv när tankarna på vad jag faktiskt gjorde i lördags dyker upp. Och mitt framför alla vänner. Och hur jag sen storgråter i min nya fina klänning och de nya skorna. Går hem hela vägen längs vattnet och himlen öppnar sig. Dramatiskt värre, kom hem dyngsur och med värsta skoskaven. Det var ju inte så "filmslutet" skulle vara, det skulle ju bli en romantisk happy ending..
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

men har det aldrig varit nån som är intresserad av dig som du verkligen inte alls ser som ett partnerämne ??
Man behöver ju inte tycka illa eller nåt annat om den personen , kemin är inte rätt helt enkelt

Mja, det är inte så många som (som åtminstone jag vetat om!) varit intresserade av mig..
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Jag menar ingenting illa nu, inte alls!, men jag tycker nog att dina vänner var lite oschyssta som peppade dig till att just kyssa honom. Inför alla. Snacka om att sätta er bägge två i en himla jobbig sits!

Det är en sak om man inte känner varandra superväl men om det är en person man är mån att bevara en fin relation med så tycker jag i alla fall jag att det är lite mer strategiskt att ta det på ett annorlunda sätt.

Jag är verkligen ledsen att din kväll blev som den blev :(
 
Sv: "Jag vill ha dig som en väldigt god vän.."

Jag menar ingenting illa nu, inte alls!, men jag tycker nog att dina vänner var lite oschyssta som peppade dig till att just kyssa honom. Inför alla. Snacka om att sätta er bägge två i en himla jobbig sits!

Det är en sak om man inte känner varandra superväl men om det är en person man är mån att bevara en fin relation med så tycker jag i alla fall jag att det är lite mer strategiskt att ta det på ett annorlunda sätt.

Jag är verkligen ledsen att din kväll blev som den blev :(

Absolut. Min tröst är att den mest pådrivande, en bra vän till oss båda, storgrät han med. Många grät med mig för de visste vad det innebar för mig. Men det är heller inte så bra att dricka så mycket alkohol som vi gjorde. Där alkohoken går in går ju vettet ut..
 

Liknande trådar

Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 011
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 159
Senast: Milosari
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 631
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 009
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp