Johnny Deppfilmer

Mirre

Trådstartare
Tänkte köra Johnny Deppkväll :p
Men vilka filmer ska man se?
Han har ju gjort en del :p
 
Jag tror att du får rikta in dig på typ av JD-filmer först... han har ju gjort en del olika genre ;). Jag gillar filmerna som Tim Burton har gjort med JD, förutom Sleepy Hollow :wtf:.
 
Förutom de som nämnts, Gilbert Grape är så himla bra, Cry baby är absolut värd att se och sen älskar jag Rango, men då får du nöja dig med rösten :)
 
Gilbert Grape är underbar, sen Edward Scissorhands, dom två är nog mina favoriter tror jag. Sweeney Todd är också helt okej.
 
alla johnny depp filmer är bra!!!

finding neverland, pirates till corpes bride, alla är bra ^_^.
har inte sett en enda depp film som var dålig :p.
fast iofs så var rango lite väl konstig...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: sicx
·
Juridik & Ekonomi Rättegången har ett enormt intresse. Sänds live överallt. Hur tror ni det går för Johnny och Amber. Vem vinner? Tänk om Camille brädar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 238
Senast: Smoothi
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
524
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 349
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad är detta?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp