Bukefalos 28 år!

Jul i Bohuslän

Centaur

Trådstartare
Finns det något "juligt" att hitta på i Bohuslänsområdet i slutet på december? Tex julmarknad, julkonsert etc. :)

Jul på Liseberg är jättemysigt men där var vi förra året, så vore kul med något annat.
 
Vart i Bohuslän tänker du dig? Både julkonserter och julmarknader brukar det finnas rätt gott om, av varierande storlek. :)

Edit: Är i " slutet av december" mellan jul och nyår förresten, eller är det strax innan jul?
 
De flesta julmarknader jag känner till brukar nog hållas något tidigare än så tyvärr. Oftast är de bara en dag/helg, tror Liseberg är ganska ensamma om att hålla öppet över en längre tid.
Röe julmarknad i Lysekils kommun hålls den 17/12, är ni i krokarna är den definitivt värd ett besök. Mysig miljö, brukar vara fackelvandring på eftermiddagen/kvällen där barn får lämna sina önskelistor till tomten om de vill. Vet inte om det är några barn i ert sällskap, men är det det så är det något som brukar vara uppskattat. :)
 
Bra idé, ska kolla om något händer på fästningen. :)
Tyvärr var allt på den sidan väldigt tidigt eller för långt inåt i landet.
 

Liknande trådar

Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 884
Senast: VLMF
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det jul igen.. Mullhyttans bygdeförening står i startgroparna inför årets julmarknad. I år kommer det att finnas en infokarta på...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 049
Senast: Jeps
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 537
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp