Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Just nu tittar jag på os-studion, dricker te, lyssnar på ösregnet och undrar när jag ska få bli frisk egentligen. Trött på feber nu ju.
 
Sv: Just nu, del IV

Krya på dig!

*kl*

Just nu sitter jag på jobbet och är trött på särbehandlingen en i personalen får bara för att denne råkar vara besläktad med chefen.
 
Sv: Just nu, del IV

Så trist med sådant!

*Kl*

Just nu sitter jag i TV-soffan tillsammans med en av de intagna och kollar på damernas längdstafett :bump:
 
Sv: Just nu, del IV

Det måste ju gå att visa svart på vitt. Har inte chefen någon chef?

*Kl*

Just nu är jag genuint lycklig i min själ och sitter här med tårar i ögonen :banana:
 
Sv: Just nu, del IV

Välkommen till det häääärliga vädret! :D

kl

Just nu vakar jag över sjuk liten vovve för att se hur ont i magen han faktiskt har och vad som är teater.. :p
(exakt som män, enligt sig själv är han dödssjuk varje gång det är minsta lilla!)
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu tycker jag det är kul för alla andra att en svensk tydligen varit bäst på att utöva lite motion framför publik. :devil: (jag skulle ju hålla mig helt borta från OS men det är lite jävla svårt när femton (jag räknade) muppar på FB capsdampade om att Kalla eller Hellner eller någon vann)
 
Sv: Just nu, del IV

*kl*

Jag håller just nu på med att massera och strecha gammelvovve. Han har en dålig dag med lite stelhet och ryggont. :( Förhoppningsvis börjar hans smärtstillande verka snart..
Han har inte haft en dålig dag på jättelänge, men tydligen tog vår långpromenad i skogen igår mycket på han. :(

Så idag får vi ta det lugnt och bara myyyyysa!
Hatar att se att han börjar bli gammal. Blääää! :cry:
 
Sv: Just nu, del IV

Kalla vann stafetten tillsammans med Ida Ingemarsdotter, Emma Wikén och Anna Haag :D

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan på jobbet och känner mig sömnig. En powernap nu hade varit finfint!
 
Sv: Just nu, del IV

Men Mirre gud så bra och starkt av dig!
 
Sv: Just nu, del IV

Jag tycker det är sjukt att hon ens måste ' komma ut' år 2014 och inte kunnat leva sitt liv innan ordentligt
 
Sv: Just nu, del IV

Du är så stark!

kl

Just nu ligger jag i soffan och försöker återhämta mig från provet.
 
Sv: Just nu, del IV

Så jävla vackert tal! Är också helt tagen, tycker hon är så stark och fantastiskt och bäst bara.
 
Sv: Just nu, del IV

+1 på det! :love: :bow:

*kl*

Just nu sitter jag med nio gamla tentor och försöker gissa vad för frågor som kommer på onsdag :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 746
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 212
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 233
· Visningar
45 578
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp