Bukefalos 28 år!

Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu sitter jag och försöker fixa en "ny" blogg. Att lägga över ett inlägg i taget som finns sedan snart 2år tillbaka går, ehm.. långsamt! :meh:
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu kollar jag på tv med sonen. Snart dags att lägga dom och sen blir det en film som går på tv.
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu har jag precis avrundat kvällen med att beundra hålet i en av lösdriftshästarnas huvuden. Vad han har gjort är mycket oklart men hål är det. Nåja, veterinären ska ju också ha sysselsättning en lördagskväll :p
 
Sv: Just nu, del IV

*kl*
Jag sitter just nu och skriver på ett svarsmejl. Kan dock inte bestämma mig om det aka skickas eller ej. Fick princip precis ett mejl till min hotmail av någon som hoppas att jag lyckas nångång med mitt självmord och massa icke önskegivande. Att jag ska prova ta lite fler tabletter nästa gång mm. Lite intressant, då jag har berättat om den händelsen mer ingående för Max 5 personer i mitt liv. Varv 3 av dom har jag inte kontakt med längre? Kan ju absolut inte ha misstankar om dessa 3fd vänner som jag tidigare berättat om. Mejlet är skivet på dålig svenska. Sååå det är inte svårt att veta vem det är...

Frågan är om man inte ska skicka ett svar på personens privata mejl? Personen har varit så "smart" och skaffat sig ett anonym mejladress. Men när adressen är typ kaninloooover90, så vet jag till 99,8% vem det är.. Bra kämpat där lilla du!:up:
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu kollar jag på film. Väntar på att jag ska bli lite seg av tabletten jag tog innan så kanske jag kan somna utan sömntablett ikväll igen. SÅ glad över att jag inte behövde någon igår :)
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu är jag väldigt sugen på hemgjorda Snickers-kakor. Varför fixar ingen det åt mig? Bah!
 
Sv: Just nu, del IV

ligger jag i sängen och ska försöka krypa till kojs hyfsat tidigt.

Har idag ridit (!!) för första gången på...över ett år i alla fall, minns inte ens när jag sist satt till häst! Jag har volontärat i ett stall i närheten vilken är en idell stiftelse som fokuserar på barn i särskilt utsatta områden, och kommer väldigt bra överrens med the yard manager, så idag efter alla lektioner var klara blev jag uppslängd på en utav hästarna som inte använts i lektionsridningen.

Jättekul, jobbigt och svårt! Det tillsammans med träningsvärken från i veckan gör iallafall att jag känner mig väldigt nöjd med att krypa till sängs!
 
Sv: Just nu, del IV

haha, upp ur sängen kom jag ialla fall, men jag kan känna träningsvärken komma smygande! Vi får väl se hur det går, i värsta fall är det jag som haltar till jobbet imorgon!

Just nu sitter jag och försöker planera min söndag. Ska träffa en vän och vi ska trilla till the Crystal i östra London, och kanske också titta på datorer (min vän är väldigt duktig på sånt, till skillnad från mig!).
Dessutom vill jag hinna med och avsluta veckans material från MOOC'en jag går just nu, och göra veckans prov, så det blir kanske att börja i den änden.

Glad söndag allihop!
 
Sv: Just nu, del IV

Men fy, ger sig aldrig de där hemska människorna? :rage: Usch.. Att de orkar med sig själva!!
Stå på dig men sjunk inte till deras nivå! :heart

KL

Just nu sitter jag och är så förbannat irriterad.. Min sambos avdelning blev avstängd igår, telefon avstängd os.v. och nu verkar det börja bli indragna besök åt alla håll & kanter, blir mina det en gång till..... Då... :rage: ... Vad har de ställt till med nu!! :mad::banghead:


(Väldigt glatt inlägg)
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu sitter jag och funderar på varför Ponnyakuten4-tråden stängdes ner igen!
 
Sv: Just nu, del IV

Aaah!:D Men det tog ett tag innan nån förstod det eller? :D
Har hittat femman nu i alla fall:D
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu äter jag frukost och funderar på att ta en dusch. Om jag ska göra det nu eller ikväll...
Väldigt jobbigt dilemma :p
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu tittar jag på skidorna lite halvt, undrar när jag ska hämta frukost i köket och funderar på om jag bara ska vara halvdöd hemma idag, eller se om jag ska iväg och våga hälsa på ett baaaaarrn. (En väns brorson, alltså, inte bara ett random barn haha)
 
Sv: Just nu, del IV

KL

Just nu försöker jag vakna till liv, trots att jag varit uppe i tre timmar. Dags att släpa ut mina morgontrötta vovvar. :p
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu är jag otroligt nöjd med dagens klädinköp :D Betalade 757 kronor för två t-shirts till mig, en fleecetröja till Mathilde, en softshelljacka till Mathilde samt skidställ med byxor och jacka till oss båda. Helt sjukt!
 
Sv: Just nu, del IV

*kl*

Just nu sitter jag på flygplatsen i Krakow och väntar på att få åka hem hem hem. Har haft det fantastiskt fint här i detta fina land men nu börjar jag sakna hemma. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 810
Senast: SiZo
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 288
· Visningar
49 571
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp