Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Kl.

Just nu tänkte jag göra mig av med turbanen jag har på huvudet & borsta håret. Om det går. Köpte schampoo istället för balsam förut. Det brukar inte vara något framgångsrecept, så med andra ord kanske jag har att göra en stund!
 
Sv: Just nu, del IV

Nu sitter jag utmattad efter ha städat och lagat mat hela dagen. Sambon är iväg och fixar mat från pizzerian och efter vi har ätit står mer städning på schemat
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu sitter jag hemma och ser antagligen ut ungefär såhär; :love:
Har besökt min T, nästan 6 veckor sedan sist. Behövde verkligen det! :love:
 
Sv: Just nu, del IV

Så roligt för er! :banana:

*Kl*

Just nu är jag trött efter att ha jobbat 6.45-17.45 samt varit i stallet efter det. Har varit duktig och packat iordning grejerna inför morgondagens jobb och fixar nu matlåda för morgondagen :)
 
Sv: Just nu, del IV

Introduce us :D

Kl
Just nu sitter jag hemma hos släkten efter sjukligt, sjukligt god mat, trevlig släkt och ett par glas vin :) Fin avslutning på en ganska vemodig dag.
 
Sv: Just nu, del IV

Men vilket fruktansvärt jävla vidrigt beteende! Förstår om det är svårt att inte bry sig, men du kan ju verkligen vara glad för att det är personer du inte umgås med längre. Sådana personer är verkligen inte värda att ägnas någon uppmärksamhet över huvud taget.


KL

Just nu ska jag lägga mig till rätta på soffan, titta på ett par avsnitt av Bron (första säsongen; ja, jag är lite efter) och dippa gurka- och morotsstavar. :d
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu kollar jag på film men kan somna när som helst känns det som..
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu funderar jag på hur länge jag ska orka vara vaken idag. Bör nog gå upp 6.30 imorgon så jag har gott om tid innan jag kör till jobbet 7.15. Vara vaken i två timmar till kanske?
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu har jag precis kommit hem efter en promenad, ska ta och plugga lite körteori snart. Nu är det avslutat med M, jag känner bara att det är skönt. Nu får jag tid för mig själv, kunna göra vad jag vill.

Han vandrar dock runt här hemma som en osalig ande och ser ut som en ledsen hundvalp. Får känslan av att han försöker ge mig dåligt samvete för att jag ska ångra mig.
Leta lägenhet för fasen och sluta vandra runt och tyck synd om dig själv. Bah! (är jag okänslig nu?)
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu är jag trött så jag knappt vet vad jag heter. Emotionellt uttömmande dag. Nu börjar foten och febern komma tillbaka också när allt smärtstillande är ur och jag är isäng.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu laddar jag för att orka tvätta bort smink och borsta tänderna så jag kan krypa ner i sängen till min käraste
 
Sv: Just nu, del IV

Du är grym Mirre! Kämpa på! :banana:
Snart är du slutet i tunneln och i början på ditt och barnens nya liv! :bump:

Står du på hyreskontraktet eller? Hoppas han talar tag i sitt liv snart...
Nej, jag tycker du inte är okänslig!
 
Sv: Just nu, del IV

Krya!

madic: tack :)
Ja det känns bra, jag känner mig nästan lite taskig som inte är det minsta ledsen :p

Men en bra sak är alla fall att han pratat med sin familj om det och förklarat allt, så de inte ska vara sura på mig sedan sas.

Vi bor i hus, men jag äger det och står på allt ;)
 
Sv: Just nu, del IV

Hoppas att ni ska lösa det på bästa sätt!

*Kl*

Just nu sitter jag i chock över damernas Super-G. Dessutom jobbar jag men har världens bästa tjänst så sitter i TV-soffan :p
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu har jag sovit i ett halvt jävla dygn och är fortfarande så febrig/hostig/har svårt att andas-slut att jag knappt orkar skriva på mobilen.
Sova tre timmar till och hoppas den jävla flygbladsutdelningen/mötet blir inställt idag.

Förresten, sova ett halvt dygn till.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 741
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 211
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 228
· Visningar
45 484
Senast: Scandi
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp