Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag på väg till stallet för att få hästens tappsko påslagen. Är återigen beredd att hänga hästen i svansen från taket om hon inte är snäll och beter sig som normala hästar gör.
 
Just nu är jag irriterad på att internet hängde sig och därmed är omöjligt att stänga av (och därmed omöjligt att öppna nytt). Det finns inte ens listat i Aktivitetshanteraren :banghead:
 
Just nu är jag sjukt taggad inför ny valrörelse som ska bli ännu bättre och mer offensiv än i höstas! (Jag är däremot inte lika taggad inför att behöva berätta för pojkvännen att det inte blir någon månadslång resa till honom i februari, vilket jag verkligen sett fram emot. Lite rädd för hur han ska ta det. Nåväl.)
 
Just nu är jag FÖR mätt och känner mig så uppskattad. Vi åker på resa om två veckor och därför hade jag inte förväntat mig presenter idag när jag fyller år men jag har blivit så överraskad av mina nära och kära att jag blir helt varm :love:
 
(Jag är däremot inte lika taggad inför att behöva berätta för pojkvännen att det inte blir någon månadslång resa till honom i februari, vilket jag verkligen sett fram emot. Lite rädd för hur han ska ta det. Nåväl.)
Just nu är jag lite ledsen på grund av just det här.
Påminn mig igen om varför relationer är bra saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 832
Senast: Marita73
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 601
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 839
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
632
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp