Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag i skolan och försöker knåpa ihop en debatt artikel om EU...
Kanske borde jag lämna Buke ett tag om jag ska få något gjort, haha. :angel:
 
Just nu borde jag verkligen förbereda för nästa veckas redovisning av Syrienkrisen ur al-Nusra-frontens perspektiv... Men det är tråkigt! :arghh:
 
Just nu gråter jag.

Slå bruten fot i bordsben?

Jag tror att det här är direkt jämförbart med att föda barn. Eller män som får en spark mellan benen.

Fy. Fan.
 
Just nu har jag återvänt med böckerna jag lånande för mitt historia arbete, skulle ha en, kom tillbaka med tre. (varav en inte alls handlar om ridkonstens historia, iiiiinte alls :angel:) Men vad kan jag säga ett historia arbete där jag kan peta in lite om djur och hästar är bra mycket roligare än ett arbete om EU. :p
 
Just nu ska jag lämna anstaltens lärcentrum och gå upp till en avdelning för att fortsätta skriva ekonomiska beslut.
 
Just nu har jag precis lugnat ner mig från den hjärtklappning och panik jag vaknade från tuppluren med, eftersom jag... drömde att jag fick ett mail om att min debattartikel blev nekad.

Mina rädslor är inte riktigt som andras rädslor.
 
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska äta lite lunch och sedan gå in till stan och shoppa lite innan jag fortsätter med min hemtenta
 
Just nu är jag på gott humör efter trevlig kväll med middag, vin och PS4 i goda vänners sällskap. Välbehövlig energikick!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 765
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 367
Senast: Marita73
·
Svar
932
· Visningar
49 964
Senast: Enya
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 712
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp