Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu saknar jag sommarens vackra äventyr.

sg4Kpce.jpg
 
Just nu ligger jag i sängen och inser att jag klev upp klockan sju i morse. Helt frivilligt. På en ledig dag. "För jag hinner så mycket då".

Är jag sjuk?
Skadad?
Bortförd av utomjordingar?
Pensionär?
 
Är precis hemkommen efter en spontan julmiddag, julkonsert i kyrkan och allmänt häng med några av mina studiekamrater. Kan eventuellt ha varit så att jag nästan druckit en hel flaska starkglögg själv... :o Den var ju så j*ävla god att jag liksom inte kunde låta bli :angel:
 
Just nu sitter jag med en kaffekopp och inser att jag får nån timme att spendera som jag vill då liten i hemmet ville sova. Det är inte ofta längre som han sover på förmiddagen så jag måste fundera på hur jag bäst njuter av tiden. Plugga kanske?

Men sen är jag bara glad att det är torsdag, så kommer sambon hem :love: Avskyr att han jobbar borta mån-tors.
 
Just nu ligger jag i sängen och inser att jag klev upp klockan sju i morse. Helt frivilligt. På en ledig dag. "För jag hinner så mycket då".

Är jag sjuk?
Skadad?
Bortförd av utomjordingar?
Pensionär?
Bortförd av utomjordingar är tveklöst det mest realistiska alternativet.

Just nu är jag nyvaken och undrar vad jag ska göra av den här dagen. Skulle skriva debattartikel men lusten är nere på 0% efter gårdagens mysiga bråk, eller vad man ska kalla det, med pojkvännen. Urk. Nej, det får fan bli några timmars Advanced Warfare istället.
 
Just nu har jag bestämt att jag ska ge tentaplugget en timme till sen får det bannimig gå som det går imorgon för jag är så jädra hungrig!!
 
Just nu tittar jag på Det okända och konstaterar att skumtomtar pepparkaka är GODA! Grymt goda!
 
just nu undrar jag om det finns någon gräns för hur många gånger man kan förödmjuka sig själv och skämma ut sig på en dag, inför samma person dessutom?? Fy, tror jag slagit världsrekord idag...
 
Nu skriver jag av mig lite här! Alltså jag råkade alltså slinta till på skit-iphonen och skicka en jädra dekal till en god vän på facebook (ni vet en sån där vän som man flörtar av och till med och nästan är lite lite kär i) OCH HAN VÄGRAR TRO ATT JAG SKICKADE SKITEN AV MISSTAG! Nu har han gått av och an om att "om du vill prata med mig så behöver du bara säga hej" och liknande och vad jag än gör så tror han verkligen inte på mig!!! så nu tror han att jag är någon desperat fegis som skickar dekaler istället för meddelanden och sedan ljuger om det.... :banghead:

Hur tar man sig ens ur detta??? Han tror ju inte på mig?? Känner jag honom rätt så har han snart pratat om detta med flertalet av våra gemensamma vänner som sedan i sin tur ska prata med mig om att "du hade ju bara kunnat skriva hej om du ville prata med honom..."
får ju ont i magen
 
Funderar på varför @LadyCovergirl valde att köpa foundation till sig själv när hon inte behöver något (har kollat in hennes sminksamling), när hon kunde köpt till mig (min är slut!).

Sitter dessutom på jobbet och har lite tråkigt.
 
Nu skriver jag av mig lite här! Alltså jag råkade alltså slinta till på skit-iphonen och skicka en jädra dekal till en god vän på facebook (ni vet en sån där vän som man flörtar av och till med och nästan är lite lite kär i) OCH HAN VÄGRAR TRO ATT JAG SKICKADE SKITEN AV MISSTAG! Nu har han gått av och an om att "om du vill prata med mig så behöver du bara säga hej" och liknande och vad jag än gör så tror han verkligen inte på mig!!! så nu tror han att jag är någon desperat fegis som skickar dekaler istället för meddelanden och sedan ljuger om det.... :banghead:

Hur tar man sig ens ur detta??? Han tror ju inte på mig?? Känner jag honom rätt så har han snart pratat om detta med flertalet av våra gemensamma vänner som sedan i sin tur ska prata med mig om att "du hade ju bara kunnat skriva hej om du ville prata med honom..."
får ju ont i magen
Det är kanske nästan bättre att säga att man skämtade i det läget? :p
 
Just nu sitter jag och hinkar Cola Zero och skriver debattartikel. Klockan är 04:15.
Jag begriper inte hur mitt relationella liv kan ta stryk av det här alltså.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 758
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 362
Senast: Marita73
·
Svar
932
· Visningar
49 888
Senast: Enya
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 712
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp