Bukefalos 28 år!

Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tittar jag på Det Okända och irriterar mig på att jag fick något helt annat än jag beställt. Skickade efter en present till sonen som fyller på lucia, ska firas på torsdag. Glad man blir då när man får det idag och det är något helt annat.
 
Just nu funderar jag på om det där nagellacket var en dålig idé, orkade måla fyra lager och det täcker fortfarande inte och ser mer smutsgrått ut än rött/svart. Men det såg ju så kul ut i flaskan...
 
Just nu är jag trött och inne på tredje timmen Skype med pojkvännen. Mest av allt vill jag bara fixa ett visum och ta första bästa plan till Moskva och vara med honom och prata, prata och prata mer. Men när man pratat i sammanlagt säkert åtta timmar sedan i förrgår och inget egentligen förbättrats så begriper även jag att jag kan spara de där tusenlapparna resan skulle kosta mig. De skulle ändå inte göra någon skillnad.

Jag är glad över det extra valet och ser väldigt mycket fram emot att få göra en än mer offensiv valrörelse. Men tajmingen är verkligen, verkligen så förbannat usel att det inte ens borde vara möjligt.

"Det är alltså tre månader som vi inte kommer kunna ses". Jag VET. Men jag kan inte göra något åt det på exakt samma sätt som du inte kan ta en månads ledigt för att komma hit istället. Plikten först.

Jag behöver investera i en boxningssäck.
 
Just nu käkar jag kantarellpizza till frukost och börjar ångra att jag var uppe till 4 igår ;)
 
Just nu kollar jag på Hunger Games: Catching Fire, men tankarna vandrar vidare till pepparkaks huset som ska byggas. Det ska ju stå fram till Jul (och då helst stå i något hörn så att man blir sugen varje gång man går förbi :d) men ska jag verkligen bygga det i helgen eller vänta tills nästa? Hmmm.. *funderar*
 
Just nu är jag nöjd över att ha hittat precis dem julklapparna barnen vill ha för halva priset :)
Dessutom fraktfritt
 
Just nu ska jag lägga mini, tror inte han håller med mig om det om det dock :p
Har torkat mer skåp i köket, snart klar med alla och sedan är det uppepå skåpen kvar. ( uäck vad tråkigt)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 949
Senast: SiZo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 215
Senast: Marita73
·
Svar
1 310
· Visningar
70 754
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 931
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp