Bukefalos 28 år!

Jysk resårmadrass?

Hållbarhet/kvalitet över lång tid är svårt att uttala sig om tycker jag, eftersom man sällan har två motsvarande sängar och madrasser med samma användning och slitage att jämföra mellan.
En bonusdotter har Jysk madrasser och bäddmadrass av övre mellanklass, med minnesskum i den tjocka bäddmadrassen, hon har visserligen bara haft sängen i drygt två år så jag kan inte säga något om hållbarheten - men man sover nåt grymt skönt i den!
 
Jag köpte oxå på Ikea delvis för trevliga försäljare och 90dagars sov på saken :) är förövrigt nöjd.
Gillade tempur jag hade innan men när den var slut efter inte så många år var jag inte sugen på att köpa en ny för de pengarna!
 

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 337
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 489
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
832
Senast: Fetaost
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 422
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp