Bukefalos 28 år!

Kära moderatorer

F

Fjunet

Vi som brukar vara på forumet Körning har tröttnat på en vissa användare som endast skriver provocerande och onödigt inlägg hela tiden. Tips som att jag borde ge min häst mer mat så växer han, och sy min egen sele (:confused: ) osv. Vissa inlägg skrivs endast för att göra oss förbannade. Vi har skickat flera anmälningar till er, trots det så finns användaren kvar. Ni tog bort användaren innan, nu är h*n tillbaka med ett nytt användarnamn. Varför händer inget?
 
Sv: Kära moderatorer

Bra att du tog upp det, är så himla trött på denna användare också. Användaren blev tydligen stoppad igår, jag skrev pm till Gunnar. Och vad händer då??? Jo naturligtvis så kommer namnet upp med en 2 bakom... Och vad blir första svaret då??? Jo på frågan om hur en skygglapp skall sitta svarar användaren. Ingen aning, använder inte det... hmmmmmmmmmmmm intresseklubben antecknar...
 
Sv: Kära moderatorer

Synd att jag inte har tillgång till ip-adressen. Annars är det bara att kolla den, och vara säker på att den är statisk så det inte drabbar andra användare, det finns mycket kul man kan göra,,,,,,,,,,,,,, :devil:
 
Sv: Kära moderatorer

Fjunet skrev:
Vi som brukar vara på forumet Körning har tröttnat på en vissa användare som endast skriver provocerande och onödigt inlägg hela tiden. Tips som att jag borde ge min häst mer mat så växer han, och sy min egen sele (:confused: ) osv. Vissa inlägg skrivs endast för att göra oss förbannade. Vi har skickat flera anmälningar till er, trots det så finns användaren kvar. Ni tog bort användaren innan, nu är h*n tillbaka med ett nytt användarnamn. Varför händer inget?

Jag tänker svara på ditt inlägg trots att den aktuella användaren nu är avstängd.
Jag är moderator på körning och har nyligen varit på semester.En semester som av personliga orsaker blev en vecka längre än planerad.
Men trots att jag varit borta så har Gunnar läst alla synpunkter som ni skickat. Men man bör kanske tänka på att Gunnar får alla synpunkter som skickas från alla forum,så det är en del för honom att gå igenom.
Vi moderatorer är väldigt tacksamma för alla synpunkter som ni skickar.De underlättar vårat arbete en hel del. :bow:

/lillebill,moderator
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 651
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 667
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 922
Senast: Gunnar
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 306
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp