kaninbilder.

Sv: kaninbilder.

Jag vet vem uppfödaren till din kanin är.

Kan inte ngn kommentera mina kaniner? :)
 
Sv: kaninbilder.

Nej, men hon är medlem på ett välkänt kanin-forum.
 
Sv: kaninbilder.

ZätaHå skrev:
Tingvallens Cookie, till salu ;), hoppkanin, hane,, hoppar jättebra. Snart ett år. Bebisbild:
CO.jpg


Tingvallens Prins Albert, renrasig järngrå dvv m. stamtavla, till salu han med, kan hoppa.
PRA.jpg


Har även en en ny viltgrå hoppkanin, Robin Z, men har ingen bild ännu.

Kommer gärna och hämtar Tingvallens Cookie.. vad söööt säger jag bara. kärlekvid första ögonblicket:love: :love:
 
Sv: kaninbilder.

x1pEFy3fJtZGbDKL2OYnovbZmbHl4g44oGgfgsrKaiVIv6_ttuKfWTaMoX8C9bqK8fdJcdMSfmP_XOIjG88FZsSI79-64TkgoRtGYLKpfGUpJ-POgJtfbN6Do6xihQ9tTkhJ1h6W3Ov_Wsziz0MXwn4NA


/funkade bilden? min zera är tyvärr död idag, men hon höll mig sällskap i elva år.
 
Sv: kaninbilder.

Japp, elva hela år! Hon var en riktig satmara fram till det att hon fyllde nio, då släppte det och hon blev världens mysigaste kaninskit :D. Prövar igen med bilderna,

204-0481_IMG.JPG


ZERA_LITEN.JPG
ZERA_LITEN_HAND.JPG
 
Sv: kaninbilder.

Pokemon
F: 0202
+ 051029

Pokemon2004.jpg



Pokemon-2-cute.jpg



Dvärgvädurshane med avlivningshot över sig som jag hittade här på Bukes annonssida. Jag tyckte han var för ung för att dö, så jag tog hand om honom. Han har nästan hela tiden varit klen. Först drogs han med mjällkvalster villket han fick behandling mot. Detta hjälpte inte fullt ut, efter detta fick han pasteruellainfektion i mellanörat och fick antibiotikabehandling...tyvärr blev han jättedålig sista dagen på behandlingen och dog senare i sin bur. Jag har haft många kaniner i mina dagar, men aldrig jag haft någon så snäll och charmig sak som Pokemon.
 
Sv: kaninbilder.

Alice 1½ år korsning Belgisk hare / dvärghare väger 1,6 kg och en hejdundrans hoppkanin ( svårklassad) Här är hon dräktig:

{258858F7-9FF0-4B95-8EA1-0368CB8BAC95}.jpg


Cirrus 7 mån dvärgvädur väger 2 kg, hane. En riktigt gosig buse som hoppar suveränt:

{EDF093B4-A066-4223-9281-6BCD31C1BCCC}.jpg


Siri min dvärghare,1 år o 4 mån min känsliga lilla bebis, väger 0,95 kg och är msv i banhoppning och har fått 94 p på utställning:love: :

{82F2BA07-DE88-44F4-BEF7-E73196812638}.jpg


Och så lilla Camomille 3½ v, Siris o Cirrus unge som jag ska behålla! Busig och vild som sin mor men lite lugnare efter sin far:

{9F1F05DC-3007-4261-8B25-360497D626D4}.jpg
 
Sv: kaninbilder.

paradiset skrev:
Alice 1½ år korsning Belgisk hare / dvärghare väger 1,6 kg och en hejdundrans hoppkanin ( svårklassad) Här är hon dräktig:

{258858F7-9FF0-4B95-8EA1-0368CB8BAC95}.jpg


Siri min dvärghare,1 år o 4 mån min känsliga lilla bebis, väger 0,95 kg och är msv i banhoppning och har fått 94 p på utställning:love: :

{82F2BA07-DE88-44F4-BEF7-E73196812638}.jpg


Vad underbart fina djur! Gillade siri och Alice bäst. och utav dem två så tror ja det var Siri som var finast! :love:
 
Sv: kaninbilder.

ZätaHå skrev:
Tingvallens Cookie, till salu ;), hoppkanin, hane,, hoppar jättebra. Snart ett år. Bebisbild:
CO.jpg

Den snyggingen skulle jag gärna vilja ha... :love:
Är han kastrerad så hämtar jag honom direkt. :D
 
Sv: kaninbilder.

Dvärg hare! Sådan såg jag på en utställning för ett par år sedan och blev väldigt förtjust i rasen. Funderade på att skaffa en sådan, men det blev tyvärr aldrig av.

Övrigt:
Jag har haft många kaniner, som mest kanske 20 st.
Har bland faktisk haft en med 50% vildkanin i sig!
Annars har varit det vanliga dvärgvädur, men jag har haft den lite ovanliga färgen, vet inte riktigt vad den heter med de är gulbruna med blågrå färg i sig, och så var de mjuka som tusen.
Har ägt en helt under bara blåögd hermelin kanin, 48 poäng på utställning.
Har även ägt Black and Tan kaniner.
Får kanske leta upp lite bilder och kanske ta bilder på de två jag har kvar.
 
Sv: kaninbilder.

Här har vi mina sötnosar :)

Lina
F.2004
Linisen :love:
Har ett litet ojämnt temperament. Ibland har vi vaknat på helt fel sida och är jättesura, och ibland vill vi bara goosa. Har hoppat henne lite, dock inte tävlat, och det går med en väldig fart! Lina är egen uppfödning.
Lina hoppar

Tintin
F.2005
Tinisen :love:
Min lilla prins.. En jättesocial kille som älskar att gosa. Alltid pigg och glad. Hoppat lite smått hemma, och det har gått bra. Egen uppfödning.

Ziri
F. 2003
Ziri :love:
Syrrans kanin. Helt underbar i psyket, finns ingen snällare! Hon är såå go. Hoppad även hon, och tävlad en gång. Mamma till Lina och Tintin.
Ziri hoppar


Och så måste jag ju lägga ut en bild på Pelle som vi tvingades ta bort i våras :cry:
Pelle
 
Sv: kaninbilder.

Ferrari skrev:
Den snyggingen skulle jag gärna vilja ha... :love:
Är han kastrerad så hämtar jag honom direkt. :D
Hihi, faktum är att han är kastrerad!
Han är söt, och han hoppar bra också ;). Ska tävla nu i vår tänkte jag! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 816
Senast: Dopy
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 110
Senast: sandrafors
·
  • Låst
Relationer Detta är rena spekulationer dock. Personen själv är fast och fullt medveten om att det svänger REJÄLT i humör och känslor, och tror sig...
Svar
3
· Visningar
6 126
Senast: Hedinn
·
Övr. Katt Igår em när jag kom hem från jobbet kom bara ena kissen hem. Jag ropade på den andra, men hon dök aldrig upp. Blev lite konfunderad, men...
Svar
11
· Visningar
1 593
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp