Kaniner och hästar!

Min häst har varit tillsammans med tre olika kaniner, och aldrig gjort illa någon, Den första kanin skulle hon bara skrämma lite, Trampade 1 mm i från Kaninen. Det gick ju bra.. Men senare dog den kaninen pga åldern.. O då vart det en ny en kondtig en kanin (juckade på hästens ben :) ) och den blev påkörd eftersom att vi hade den lös på dagarna... , o sedan ännu en kanin vart det, och den lever än... :) Min häst triva mkt bra med kaniner, men jag har sett till så att kaninerna har sitt "hus" utanför boxen och får gå in till hästen om de vill.. :)
OCh Hästen och kaninen brukar gosa med varanndra mkt ;)
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Stinaelin
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Blyger
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 906
Senast: tanten
·
Gravid - 1år Någon mer än jag som väntar bebis till sommaren och vill hänga i en tråd? Jag (snart 38 år) är beräknad till 21/7 och har för några...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
10 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp