Bukefalos 28 år!

Kaninungar-tjuvparning

Carrokanin

Trådstartare
Hej! Jag har 2 kaniner, 1 hona och 1 hane. För någon vecka så rymde min hona alltså smulan till min hane Klumpe 2.0! Jag har sett lite tecken på att hon är dräktig och tänkte göra en liten dag bok! Men jag har en fråga: hanen är en fransk vädur och honan är en dvärgvädur, kommer ungarna blir för stor för honan?? (har läst att honan kommer fixa det men är inte säker)Men hoppas ni vill följa denna dagbok så kommer mer om någon/några dagar❤️
 
Hej! Jag har 2 kaniner, 1 hona och 1 hane. För någon vecka så rymde min hona alltså smulan till min hane Klumpe 2.0! Jag har sett lite tecken på att hon är dräktig och tänkte göra en liten dag bok! Men jag har en fråga: hanen är en fransk vädur och honan är en dvärgvädur, kommer ungarna blir för stor för honan?? (har läst att honan kommer fixa det men är inte säker)Men hoppas ni vill följa denna dagbok så kommer mer om någon/några dagar❤️
Nu var det länge sedan och jag var liten men hade en sådan korsning och honan klrade det utmärkt.
Minns inte att de var store än dvärgarna när de föddes ens, det var sedan storleken brakade iväg...
 

Liknande trådar

Däggdjur Hejsan! För ett tag sedan så gick min hankanin som jag haft i några år bort, och jag märkte snabbt att min hona blev lite nedstämd. Så...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: Blyger
·
Däggdjur Vår fina kaninhona dog idag! Min man hittade henne i buren nu på kvällen, och inte nog med det, när han plockar lite med en liten...
Svar
4
· Visningar
1 990
Äldre Jag får väl börja med att säga att detta är mitt första inlägg i "Vuxen" här på buke :D Jag får ju inse att efter jag varit mer eller...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Seabaz
·
Övr. Katt Har en hona som är dräktig sedan 14 dagar cirka. Hanen 8 mån lite vild som kattungar är men han respekterar inte när hon säger ifrån...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp