Bukefalos 28 år!

Kattbilder #8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem behöver värmedyna, när det finns akvarium?

Zzzzz...

Varmt och skönt.jpg
 
F278E0CE-7150-4D4D-A2CA-EED37C3F6098.jpeg


Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️
 
Visa bifogad fil 107677

Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️
Åh, så jättefina! :heart Djur hjälper och läker.
 
Visa bifogad fil 107677

Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️

Så fina 😍
Paisley heter MissLii i stamtavlan 😁
Inte vår favoritartist dock så det blev inget med det 😆
 
Visa bifogad fil 107677

Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️
Den julgranen blir inte långlivad.
 
Våra hoppar från golvet till hatthyllan eller fönsterbrädan till vitrinskåpet de kan lära kantarellen. Kommer man inte ipp ordentligt I hatthyllan så klättrar man resten på jackorna. Jättekul. Not.

Tror inte det går att lära 😆
Harry hoppar bättre än vad han gör 😂
Ingen av katterna kan hoppa upp på köksbänken, de har en pall till hjälp 😁
Därför jag har Perser och Exotic, klumpiga små rackare som varken kan hoppa eller klättra 😁
 
Alice skulle hoppa upp på matbordet idag, laddade men var nog lite ängslig och hade tankarna åt annat håll för hypen blev tok för liten och en baktass blev kvar på golvet medan resten av kroppen försökte hoppa 😅
Men hon kom upp vid andra försöket åtminstone :angel:
 
Visa bifogad fil 107677

Nu byter jag från hundbildtråden till kattbildtråden 😊

Vi hade tänkt skaffa katter redan innan Nora blev sjuk, men när hon blev dålig satte vi det lite på paus. När hon sedan fick somna in akut hamnade jag i chock och att inte ha mjuk päls att klappa på gjorde den avgrundsdjupa sorgen ännu värre. Så nu har vi dessa ljuvliga varelser hos oss.
Säg hej till Miss Li och Kjellie ❤️
Åh vilka sötnosar :love: hur gamla är de?
 
Tror inte det går att lära 😆
Harry hoppar bättre än vad han gör 😂
Ingen av katterna kan hoppa upp på köksbänken, de har en pall till hjälp 😁
Därför jag har Perser och Exotic, klumpiga små rackare som varken kan hoppa eller klättra 😁
Åh jag kommer ihåg våran första perser. Bondkatten skulle lära honom att jaga och kom med ett fint levande byte. Han satte sig på den. Lite annorlunda metod :angel:
 
Alice skulle hoppa upp på matbordet idag, laddade men var nog lite ängslig och hade tankarna åt annat håll för hypen blev tok för liten och en baktass blev kvar på golvet medan resten av kroppen försökte hoppa 😅
Men hon kom upp vid andra försöket åtminstone :angel:

De är ju så roliga när de verkligen laddar för ett hopp och så blir det ingenting 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
341
· Visningar
21 126
Senast: Cavallo
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
86 87 88
Svar
1 757
· Visningar
91 599
Senast: Human
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
933
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp