Bukefalos 28 år!

klänning att gå på bröllop i?

Sv: klänning att gå på bröllop i?

Även om inte just den här blusen och kjolen kanske var så roliga så tror jag att tvådelat så som på bilden hade varit det mest fördelaktiga för dig. En blus med skärning under bysten så att tyget hänger lite löst ner över magen och sedan en knälång kjol till det.

miwa-black-front.jpg
 
Sv: klänning att gå på bröllop i?

kl

Tusan också, nu hittade jag en klänning som jag tyckte om! Och jag är:
1. inte en klänningmänniska
2. stor som ett hus
3. hade en gång i tiden midja, men den är borta
4. jag ser inte klok ut i klänning alls

:banghead::banghead::banghead:

Vågar jag visa klänningen jag gillar? Jag kanske blir tolkad som väldigt "ute"? :p

136982347647348656-product-magnify-large.jpg


Och det hon har på fötterna är ju också snyggt, men ack och ve, sånna kommer jag inte i alls! Jag har inte alls ben till sånna och inte kropp till klänning.:cautious:

:meh:

Och lägger till : Jag tycker inte ens om klänningar :P
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska vara brudtärna på min bästa kompis bröllop i mitten av september och har fått fria tyglar att hitta klänning själv, så länge den...
2
Svar
22
· Visningar
2 254
Senast: Mineur
·
Äldre Hjälp, jag ska gå på bröllop om några veckor och har inget att ha på mig. Har varit och kollat lite i affärerna, men hittade inget...
Svar
5
· Visningar
715
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 594
Senast: monster1
·
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp