klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Tur att han tog sina 500 innan då :D Stannade han på prick 500 nu eller?:banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Ja, huga :eek:

Ser att du har en förkärlek för äldre damer :D Du befinner dig inte i den åldern eller ;) :D Ta inte illa upp :o
 
Sv: klarar lillgoopen?

Ja, huga :eek:

Ser att du har en förkärlek för äldre damer :D Du befinner dig inte i den åldern eller ;) :D Ta inte illa upp :o

Jag anser att alla åldrar har sin tjusning hos kvinnor! :D
Just den här damen bär sin ålder med perfekt ackuratess! :love:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Femma,och han glänste inte precis.

what? :eek:
men min lille krigare, (hör ni det? Min! :angel: ;) )


Jag anser att alla åldrar har sin tjusning hos kvinnor! :D
Just den här damen bär sin ålder med perfekt ackuratess! :love:


haha :D :rofl:


Jaha så björn stanna alltså på 501 segrar, ja jag hade ju nästan rätt. trodde på 502 :D:angel: synd med conny ändå :(
 
Senast ändrad:
Sv: klarar lillgoopen?

Vad tråkigt, troligtvis inget PDA då med andra ord för vår svenske krigare.
 
Sv: klarar lillgoopen?

Ingen fara med Conny!
Den franska kliniken har bett om ursäkt:

"En glad Björn på telefon,Vet i Frankrike gjorde en nytt ultraljud, Stellan sa att benet var "glasklart". Inget fel på Conny, kliniken bad om ursäkt att de oroat och förstört Björns dag i Lisseux, Gooparna är så tacksamma och imponerade av Tarzans engagemang.Björn sa, Hann bara slå upp ögonen, när TZ ringde om alla han pratat med sen de skildes åt. Björn fortsätter, starten om 14 dagar är ett ?. Vi bestämmer Vejo och jag Olle o Tornell hur det blir på måndag. "

Källa: stallgoop.se
 
Sv: klarar lillgoopen?

talar inte med vilken häst.. för er som vill se tvn senare. Jag har ju Live:angel:

När Goopungen(;) ) var i Vinnarcirkeln idag på Valla lät det som om Elvis återuppstått!:cool: Tjejerna ylade!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 314
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 112
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 864
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 285
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp