Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Red barbacka idag, det gick inte bra, men bättre än innan :) Tack för tipsen!
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Det var så lite så:) Men det kan ju inte alltid gå bra ;) det gör det intte för någon ju, men det är ju bara att träna vidare så kommer det ju gå bättre och man går famåt:laugh:
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Härligt härligt! Underbara filmer! En riktigt fantastisk kommentator du har hittat! Keep that one! Och nu måste ni ju göra fler sånna hära filmer!

WE WANT MORE! WE WANT MORE!
:bump:
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Kunde inte sagt det bätttre sj:rofl:
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Haha! Tack för alla positiva kommentarer! Kanske kommer det en uppföljare, vem vet?

Men jag höll på att smälla av när jag såg filmen första gången. Det enda jag hört var ju när hon vrålade om popcornen. Jag skrattade så att jag grät!

Men det bästa tycker jag är när hon säger: ...and I think she´s killed some sort of animal to put on the horse´s back? Maybe she shaved herself?

och ...or, how we say it in Sweden.............. tjoack. :-D

Men duktig är hon, för allt hon sa, hittade hon på eftersom... ;-)
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

ja, då skrattade jag så att jag nästan lipade. När hon började tala om vad ni hade på er, så kände jag på mig att någon döda-djur-kommentar skulle komma upp, och så gjorde det det. Och sen, to top it off : maybe she has shaved herself. HELT UNDERBART! :bow:

Och popcornen var ju helt fantastiskt.

Ja, dessa stackare som tvingas filma oss. Tänk att de ändå står ut. Tappert och gråtråkigt måste det ju vara. Min sambo filmade häromveckan i -15. Han sa efter ca 25 minuter: "hörru du! Det är kallt om fingrarna nu!..." (Jag skulle gett upp efter 5 minuter :D) Man måste bara älska dom!

Så utifrån detta så tycker jag gott att filmarna kan hitta på sånna häringa skojigheter på vår bekostnad. ;) all heder åt er!
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

aaa alltså din syrra verkar ju hur rolig som helst, här hemma citerar vi henne ibland och jag har skrattat så jjag gråter ett antal gånger, den är lika rolig varje gång!
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Om man lyssnar så hör man hur rolig hon tycker att hon är när hon vrålat om popcornen! :p

Ja nog är de duktiga alltid som orkar med vårt tjat om filmning och korttagning!

All heder åt dem! :bow:
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Ha ha ha! Gör ni?! Det ska jag säga till henne! (och det kommer hon att uppskatta! :-D)
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Och till råga på allt så ser man ju själv lagom uppfuckad ut! Både till klädsel och uppsyn. Hehe.
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

haha gör det:D Jag och min kompis är stora fan!:laugh:
 
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år

Haha, jag tittade på dem tidigare i veckan. De är helt underbara. Din syrra är störtskön.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp