Bukefalos 28 år!

"Köpoman" tråden

Tycker det är intressant och se vad folk har manier på:p Själv har man en mani på grimmor och en mamma med mani på schabrak;) Har lite svårt att gå in i en ridsportsbutik utan att komma ut med en ny grimma:angel: dela gärna med er av era shoppingmanier!;)

Ridstrumpor. Jag behöver alltid strumpor - tror jag. :angel:
 
Jag har massor av......allt :D
Täcken, schabrak, grimmor, grimskaft, benskydd, lindor och ffa boots.
Jag har hur mycket som helst :eek:
Lycka är att pappa köpte en häst som har samma storlek så nu kan jag motivera min jättekollektion med att det iaf är till två hästar ;)
 
Tycker det är intressant och se vad folk har manier på:p Själv har man en mani på grimmor och en mamma med mani på schabrak;) Har lite svårt att gå in i en ridsportsbutik utan att komma ut med en ny grimma:angel: dela gärna med er av era shoppingmanier!;)


Bett, benskydd/boots och täcken! :d:love:
 
Träns och nosgrimmor!:love: Har 9 st, och fler lär det bli! Tänk om 8 går sönder:eek::nailbiting::cry: Då är det ju bra att ha:up: Jag har bara en häst, men om det blir en tioo så kommer den få minst lika många:angel:
Schabrak, huvor och pannband är också kul att samla på:p Jag har också ganska många benskydd och bett:)
Täcken och grimmor intresserar mig inte alls:bump:
 
Jag gillar också schabrak... :p Nu för tiden försöker jag verkligen hejda mig och bara köpa de jag "måste"... Jag lyckas dåligt dock eftersom det redan tillkommit ett par sedan denna bilden togs för inte allt för länge sedan :banghead::o

2016651842569131226986_sbig.jpg
 
Allt i blå/gult ;) Man blir så himla patriotrisk när man bor i utlandet! Just nu är det kris... stora hästen har haft sönder sin blå/gula grimma!! Och om jag hittar någon ny? Tydligen inte. :cry:
 
Schabrak...jag har pinsamt många. Lämnade härom veckan in 2 ikeakassar med schabrak för försäljning hos en hästloppis. Ändå är schabrakskåpet fullt. :o Träns är jag också svag för. Lämnade även ett gäng sådana på loppisen. Bra med loppisar. :D
 
Jag gillar också schabrak... :p Nu för tiden försöker jag verkligen hejda mig och bara köpa de jag "måste"... Jag lyckas dåligt dock eftersom det redan tillkommit ett par sedan denna bilden togs för inte allt för länge sedan :banghead::o

2016651842569131226986_sbig.jpg
Lite halvt OT, gillar hur du hängt upp schabraken. Hur har du gjort det?
Min schabrak samling växer sakta och är väl det jag köper mest av just nu, när jag har råd. :)
 
Grimmor, träns, schabrak och bett kan man aldrig få för mycket av:angel:

Resten av alla prylar kan det vara bra att ha nån extra av :grin:

Har två hästar, sex träns hänger framme. Har långt fler liggandes i en låda.
Minst 40 grimmor, använder alla så de slits ju inte ut på en dag precis :cool:
Säkert 40 schabrak och massor med (träns)bett att variera med och i olika storlekar.
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 110
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: valy
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 833
Senast: Johannna1
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp