Konstig fråga kanske, blir du glad över en blombukett?

Blir otroligt glad för någon tänker på mig men just snittblommor skaver för mig då jag sedan ung förknippar det med dåligt för miljön och jag har svårt att se det som fint.
 
Jag uppskattar det om givaren lagt lite tanke på det. Sist jag fick blommor tror jag det var för 19 år sedan när jag uttryckligen sagt att jag inte ville ha rosor utan madonnaliljor. Vad fick jag? Röda rosor och vit brudslöja. :wtf:

Efter det med ex ville jag ha madonnaliljor, men det blev fel iaf trots jag sagt åt honom vad jag ville ha när jag fyllde 40. Nu köper jag själv vad jag vill ha som singel istället för att bli besviken varenda jävla gång!

Madonannliljor och franska tulpaner. 🥰
 
Senast ändrad:
Jag blir jätteglad om jag får blommor, men varje gång inser jag att jag fortfarande bara har en (1) jätteful vas som liksom drar ner intrycket på hela buketten. Så tänker jag att jag ska köpa en ny vas eller två, glömmer bort det och så står jag där nästa gång igen 😅
 
På vintern blir jag jätteglad för en blombukett, försöker att alltid ha en eller två buketter hemma. På sommaren är jag mest ute i trädgården och vattnar alla blommor, så då uppskattar jag inte inne-blommor på samma sätt.
 
Jag älskar blommor så jag blir jätteglad. Tyvärr så är jag ingen höjdare med krukväxter. Jag tar död på det mesta.
Älskar även att plocka blommor själv och ge bort.
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 816
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 777
Senast: ako
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 583
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 186
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp