Konstiga svar på säljannonser på nätet

Säljaren hade angivit frakten 60 kr. När jag sedan fick vinnarmailet ville hon ha 200 kr i frakt! Jag påpekade då vad det stod i annonsen, varpå hon svarade att hon tyckte att klädpaketet var värt så mycket mer än 130 kr, så hon ville inte sälja det för den summan. Hon hade därför ökat frakten för att få in lite mer pengar :meh: Jag förklarade då det här med utgångspris, angiven fraktkostnad och traderas regler, men jag hörde aldrig något mer från henne.
Smart, Tradera tar ju inte provision på fraktkostnaden. :idea:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 928
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Jag har en låda med grejer som är sålda och betalda. De är skickade en gång redan men köparen hämtade inte ut så jag fick vackert betala...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 605
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 594
Senast: kma
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp