Bukefalos 28 år!

Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Åh, vilka fina bilder!!!

Men jag förstår inte :confused: ...hur har medlemmarna i detta forum lyckats samla sveriges finaste shettisar...och andra hästar med för den delen!!! :d

Också roligt att se kallblodstravaren inom en annan körgren som han tycks vara klippt o skuren för!! Så jättefin.. :love:
kanske man skulle satsa på det istället med min kallbloding.. :idea:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Detta kort har väl alla sett men eftersom han är så fin
så kan man inte se för mycket av honom :love: eller hur!
Latin blev körhäst på heltid 10 juli i år.
Är utbildad msv dressyr, tävlad upp till LA:5, avlad för att bli hopphäst men slutade hoppa vid 5 års ålder pga en krasch (+ erlichias)

Latin -95 sv halvblod
e: Tamburin ue: Lansiär
{651cbdc7-0eeb-4aa4-ab29-5c462b456a0a}.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Rlagg_800_031.jpg
Min körhäst Macho, 11år , holländare.
Maria.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här kommer min dragare.
Puttebetar.jpg

Han är 14 år och hur lugn och stadig som helst.
 
Sv: Kort på era körhästar!

usch .. du får sluta visa kort på honom! man blir alldeles för sjuk av avund :p
 
Sv: Kort på era körhästar!

Har hållt inne med dom länge! Men nu har jag lärt mig hur jag lägger in dem!
/M
 
Sv: Kort på era körhästar!

jaja då får du väl lov att lägga ut dem då :)

förresten .. jag ska fortfarande höra av mig ang. oktober.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Han är underbar inte bara att se på utan lika gullig och charmig i stallet. Han gillar att snutta på saker som är mjuka typ luddet på sin grimma, katten, hunden, mitt hår och sin boxgranne.
Han är dessutom den absolut bästa häst jag kört rent gångartsmässigt och jag hoppas mycket på honom inför nästa år.
/M
 
Sv: Kort på era körhästar!

Har du stulit min häst??

Nädå det tror jag inte, de var bara väldigt lika. Han är jättefin!

Men nu ser jag att han är lite brun runt mulen och min är helt svart.

Jag tillhör ju då skaran som inte har en aning om hur man lägger till bilder, men om 2 veckor ska jag till min pappa som är datageniet i familjen och han kan nog hjälpa mig att få in en bild på våran tokfrans.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Då jag tog bilden i hagen så var han hingst. Flera oroliga stoägare stallet, därav det rejäla staketet.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jag fattar häller inte hur man lägger ut bilder. Ska se om jag kan lösa det. Vi har en 6årig stadig ardenner val, en 2årig ardenner inte lika stadig. Han tror jag blir toppen när han blir klar. Sedan så hade vi den underbaraste ardenner du kan tänka dig som vi tyvärr fick ta bort nu i höstas.
Vi har även haft den förmånen att fått "låna" en kanon fin 2årig ardenner hela sommaren. Kommer att sakna den lilla killen då han åker hem. Han har varit helt underbar att jobba med. snyft.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Gå in på mypix.se och ladda upp din bild som måste vara i jpg format.
På bildens egenskaper (klicka med höger musknapp på bilden) finns bildadressen. Du ska kopiera den och klistra in mellan
.

Mvh Lisa
 
Sv: Kort på era körhästar!

pufffan skrev:
Kotte är rädd för kammera blixten så jag kan int ta kort på han. Men jag lovar att han är dö läcker alltså.
Kan du inte ta kort utan blixt? Vore kul att se din udda korsning.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Det ser jag fram emot att se.
Bilden på min skrutt blev lite stor :angel: , men han är ju en stor häst förstås.
Vi är ju skaraborgare båda två, dom kanske skulle bli snygga i par :D !
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 661
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 519
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 723
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 706
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
  • Semester.
  • Tvättmaskin luktar surt

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Tråden för spår
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp