Bukefalos 28 år!

Kostnad för stallplats i Danmark och England

Ainon

Trådstartare
Ungefär hur ligger priserna på stallplatser i Danmark och England?


(tänker mig stall med bra kommunikationer från centralal delar i större stad och hagar samt box för en häst runt 145-155cm. Även intressserad av priser för lösdrift)
 
Sv: Kostnad för stallplats i Danmark och England

vet inte om england men kan tänka mig att det är typ samma som här.

jag betalar 100eur/vecka
då står min häst helinarckorderad,ingår är:

mat
strö
mockning
ut/insläpp, ev täcketsbyte om jag vill
hage
ridhus
 
Sv: Kostnad för stallplats i Danmark och England

Tack, det var förvånansvärt billigt tycker jag...

Funderar nämligen på att skaffa häst men jag kommer att måste flytta utomlands (danmark eller england) om nåt år då jag vill studera till läkare (kommer inte in i Sverige) och då måste jag kunna klara ekonomin.
 
Sv: Kostnad för stallplats i Danmark och England

Stallhyra i England beror ju på var i England du kommer att bo. Jag har bara erfarenhet av södra London och södra England och där betalade jag för ca 6 år sedan, runt 100 pund i veckan. Jag uppfattar det som att det är dyrare att ha häst i England än här, och sedan så får man ju betala för standard och den kan variera en hel del.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 496
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 459
Senast: WBanna
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 061
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Var vill jag bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp