Krafft musli?

Fiorano

Trådstartare
Såg i en träd för ett tag sedan att krafft har börjat tillverka musli.
Vad kostar den? Finns det havrefri musli?
 
Kraffts musli ÄR havrefri =) Ingena ning om pris, ring till närmsta Granngården och fråga?

Finns rätt många havrefria muslifoder, och som sagt Kraffts Musli är en av dem.
 
Drygt 200 kr säcken! :o Men rätt koncentrerat iaf.. Jag har den, gillar den skarpt. Fast det ser ut som en blandning mellan Fibergi å hackelse.. :crazy: Ger den tillsammans med Groov o betfor.
 
Kraffts müsli är utan havre.
Det är meningen att man ska komplettera med ex havre/korn och mineralfoder.
På "mitt" Granngården kostar 20 kg 195:-. Jag tycker det är dyrt men lägger man till spannmål och sedan räknar på kg-priset för hela fodret så blir det något bättre.
// Linda
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 677
Foder & Strö Dotterns D-ponny, arabiskt fullblod, går på lösdrift. Får analyserat hösilage 3 ggr/dag. Fri tillgång på halm halva dygnet ungefär...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: mily
·
Hästvård Jag var och hälsade på i ett stall som verkade vara jättetrevligt. Så stod jag och stallägaren och pratade vid en hylla med kraftfoder...
Svar
15
· Visningar
1 487
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp