Bukefalos 28 år!

Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Såhär såg min häst för ca ett år sedan, då jag köpte honom

19886872.jpg


Nu ser han ut såhär... ;) (syns bättre i verkligheten :D )

19952002.jpg
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Här har vi dock en bild som visar att ryggen inte är så pjåkig endå

rygg.jpg

Fel bild att visa eftersom min häst såg så fin och rund ut från det perspektivet men från sidan stack korset upp. Hästar ser oftast fina ut runt rygg och rympa från den vinkeln. Men nu vill ja inte påstå att han hade dålig rygg såklart ^^ jättefin häst!
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Å andra sidan handlar den ffa om överlinje och frågan var "lägg ut bilder på musklad resp omusklad överlinje" vilket folk gjorde. Sen är det ju bara extra intressant att se en musklad resp omusklad bild på samma häst som jämförelse

Föreslår att du läser lite noggrannare

Nirak

^^ men kan faktiskt hålla med investigator1. Många trådar verkar glida i diket med att visa "sin" hästs utveckling. Finns så många sådana trådar. Sen tycker ja att många hackar på varandra här. Man bör kunna vara trevligare i tonen;)
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Haha, säger du som precis kommenterade en bild ;) Man såg ju faktiskt skillnad på hästen som helhet.
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Haha, säger du som precis kommenterade en bild ;) Man såg ju faktiskt skillnad på hästen som helhet.

va:P? nu hängde inte ja med. den bilden har var väl inte med i en "utvecklings-kollage"?:p O det spelar väl ändå ingen roll om ja svarde på en bild? ja höll bara med tjejen som tyckte de blev för mycket "utvecklings-bilder" i det hela..^^
 
Senast ändrad:
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

På min avatar syns tyvärr bara halsen men en sådan hals får de de inte utan en välmusklad överlinje. Jag ska se om jag kan gräva fram något ryggkort.
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

KL
Dålig överlinje:
20872653.jpg

Bättre överlinje:
21279669.jpg
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Svårt at bedömma ur den vinkeln men överlinjen ser bra ut för att tillhöra en 28-åring! Försök få till lite uppställda bilder från sidan,.
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Angie: Oj vilken skillnad!!! :o Snyggt :p
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

jag kan inte heller se bilderna :crazy:
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Man måste ha en ruta med bilddagboken uppe för att kunna se bilderna där (om man inte är medlem på bdb).
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

hur gör man då?
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Funkar den?

61252_1207158779.jpg
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

har hon en bra överlinje eller inte? enligt mig så är hon den mest omusklade häst jag ägt:eek: ÄNDÅ har jag ägnat mig åt klättring och massa andra saker som ska stärka och bygga ryggmusklerna

www.pixbox.se/pic_show_id21386545.html

måste verkligen ha hjälp:crazy:
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Har ni kollat hur den är muskulärt (spänningar) och om det finns låsningar i rygg/hals?
För den såg ut att *egentligen* vara hyfsat välmusklad men att den ser lite ihopdragen ut på ryggen. Kanske lite proteinbrist också?

Inte alltid ridningen och träningen som är boven, då skulle inte totalt otränade hästar kunna vara fina i överlinjen! :p
 
Sv: Lägg ut bilder på hästar som har musklad resp. omusklad överlinje!!

Citat:
Ursprungligen postat av Cindybell
Funkar den?

Hur lyckades du lägga in bilden? (A)


Tog den andra ( fyrkanten med sol och berg)
 

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 728
Senast: co-SMAD4
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: Mia_R
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hästvård Behöver tips om någon varit i liknande situation. Har en häst med väldigt fina hovar, dock sulöm. Tidigare ägare hade red mest på...
Svar
9
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp