Larmet om elitryttaren

Status
Stängd för vidare inlägg.
+1 på den. Många som inte har samma syn på till exempel grovfoder. De galoppstall jag jobbat i utomlands har till exempel gett hästarna extremt lite hö men flera hinkar pellets per dag. Det var 20 år sedan, man får väl hoppas vetenskapen kommit ikapp dem.
Ja usch, jag minns galopphästar från förr som fick så extremt många kg havre och mest stod på två ben av all energi och knappt något hö alls. Tyvärr sitter detta i hos många ännu.😢
 
Fast om inget hade stämt tror jag inte både Agria och Krafft hade varit så snabba på att dra sig ur. Jag tror nämligen inte att det är första gången dom får höra det, utan det är nog bara så att det är första gången det publiceras offentligt på det här viset som skett nu.
Det tror jag också.
 
Låser tråden eftersom det inte respekteras att undvika antydningar om vem det handlar om. Det får ni göra på andra forum än bukefalos! /mod
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En svensk elitryttare på högsta nivå inom hoppning misshandlar, svälter och straffrider sina hästar, enligt Aftonbladet. Flera...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 861
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 254
Senast: IngelaH
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp