Larmet om elitryttaren

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir så trött....jag hoppas namnet kommer ut, jag hoppas Ridsport stoppas från OS tills alla fall som nu kommer upp har utretts och hela systemet har gjorts om. Jag har helt tappat förtroendet för alla elitryttare.
 
Läste flashback... Hur kommer det sej att det inte blivit mer ljud om den första artikeln från 2015 i DN ? Det har jag missat helt.
 
Senast ändrad:
Var tydligen bara en svensk som tävlade i de klasser som gick sent i helgen. Så då var det väl lätt för insatta att plocka namnet utifrån artikeln.
 
Läste precis. Känner också en stor suck. Finns en tråd på flaschback om detta. Inte så många inlägg än men ett potentiellt namn iaf.

Hur har folk kommit fram till det namnet? Jag känner ju inte att jag har nån koll bakom kulisserna direkt. Det finns ju flera som samarbetar med stora företag.

Jag önskar att namnet släpptes direkt så det inte blir några spekulationer...
 
Hur har folk kommit fram till det namnet? Jag känner ju inte att jag har nån koll bakom kulisserna direkt. Det finns ju flera som samarbetar med stora företag.

Jag önskar att namnet släpptes direkt så det inte blir några spekulationer...
Var bara han som svensk som red de sena klasserna i Göteborg. Dessutom har han varit misstänkt förut för liknande och är sponsrad av svenskt företag.
 
Läste precis. Känner också en stor suck. Finns en tråd på flaschback om detta. Inte så många inlägg än men ett potentiellt namn iaf.
Tack, gick in och kollade. Låter kanske mer rimligt att det är han dom skriver om än han jag tänkte på. Men på ett sätt lite konstigt i så fall av Aftonbladet att skriva att han samarbetar med ett stort svenskt företag då man lätt kopplar det till en annan person.
 
Tack, gick in och kollade. Låter kanske mer rimligt att det är han dom skriver om än han jag tänkte på. Men på ett sätt lite konstigt i så fall av Aftonbladet att skriva att han samarbetar med ett stort svenskt företag då man lätt kopplar det till en annan person.

Ja, så som de skrivit artikeln känns det som att de vill att man ska misstänka en viss person, som inte är den som namnges i Flashbacktråden...
 
Tack, gick in och kollade. Låter kanske mer rimligt att det är han dom skriver om än han jag tänkte på. Men på ett sätt lite konstigt i så fall av Aftonbladet att skriva att han samarbetar med ett stort svenskt företag då man lätt kopplar det till en annan person.
Iof är H&M svenskt men också internationellt känt, tror de hade skrivit internationellt känt företag isåfall. Agria är ju väldigt svenskt svenskt så att säga.
 
Tack, gick in och kollade. Låter kanske mer rimligt att det är han dom skriver om än han jag tänkte på. Men på ett sätt lite konstigt i så fall av Aftonbladet att skriva att han samarbetar med ett stort svenskt företag då man lätt kopplar det till en annan person.
Finns ju flera stora svenska företag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En svensk elitryttare på högsta nivå inom hoppning misshandlar, svälter och straffrider sina hästar, enligt Aftonbladet. Flera...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 853
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 254
Senast: IngelaH
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp