Bukefalos 28 år!

Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag är det hemsk tyst i lägenheten.
En duva stirrar på mig
Det är som den dömer mig för mitt liv.
 
Gråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.
Vad tråkigt! Miss i kommunikationen?
 
Gråter då jag blivit uppsagd från min medryttarhäst sedan 2 år tillbaka, via ett glatt meddelande på messenger. Kommer få ta någon dag som blir över, efter att hästägaren tagit 3-4 dagar och den nya medryttaren 2+dagar ... Ingen kommunikation om hur hästägaren tänkt innan. Jag var inställd på att fortsätta 2 dagar/vecka, blir ju inte fastlåst hemma som förälder, speciellt inte när bebis har en pappa också.

:heart
 
Jag fick gå hem :D :banana: Det räckte med färre Pers.
Jag har en LEDIG KVÄLL! Stallet är fixat och jag kan göra vad jag vill.
Så det bli färdigpizza och lägga mig tidigt med ljudbok. Ingen högoddsare :laugh: Med tanke på hur mycket min kropp hatar mig idag så är det guld värt.
 
Jag sitter fortfarande och hackar med kaffe (kopp nummer tva) och drar ut pa starten av dagen. I dag ar jag nastan ledig. Jag ska bara trana lite med mina hundar och pyssla lite med bilder till webben, utratta en del arenden ... sedan har sakert dagen gatt:cautious:
 
Borde verkligen ta tag i att läsa ut en bok som ska lämnas tillbaka om ett par dagar. Har inte ens öppnat den :angel: aja, sämre kan man ju ha det. Undrar om jag ska prova en skiva av den nybakta banankakan (socker- och typ kolhydratfri). Jag måste ju kvalitetstesta om jag kan bjuda kollegorna på den imorgon. :D
 
Avskyr begravningar. Nu börjar det bli lite för många som ställer träskorna i min närhet.
En till imorgon, tyvärr och en nästa vecka. Kamrater man haft sen mer än 50 år.
Öken :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 474
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp