Bukefalos 28 år!

Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan svara på hemligt nummer dagtid på vardagarna, annars aldrig. Särskilt inte om de inte lämnar ett meddelande.

Hurra! bikarbonat och citron hjälper faktiskt lite, nu har jag gjort slut på påsen jag hade hemma och ska trava iväg och köpa mer. Lät den dessutom marinera mycket längre än tidigare. Bättre än att stå i timmar och skrapa. :up:


Heh! Dubbelpost
 
När man jobbat som en tok hela dagen och inser att man glömt frukost och lunch nu på eftermiddagen..
Tvingade i mig resterna från gårdagens tonfisksallad. Inte helt angenämt första mål måste jag säga.:wtf:
 
På jobb med en fisande liten bostonterrier..... Luktar inte direkt mumma vill jag påstå, Inte lite hästgödsel den där har dragit i sig de senaste dagarna fifan...

Öppnat fönster och vädrar ut hela kontoret :rofl:

Nu ska jag försöka ge mig på en reseräkning och redovisa timarna. Får så otroligt lite tillbaks på dieseln (0,65 öre/l) så det känns rätt meningslöst att räkna ihop. Nu har det dock blivit lite mil på 3 månader
 
Hemma från vårdcentralen och ett gäng stygn fattigare. Det är så skönt!!! Det var dock inte så skönt när hon skulle dra ur stygnen ur läppen :wtf:. Jag behöver inte antibiotika för även om det var lite varigt verkade det som att min kropp bestämt sig för att putta ut och bli irriterad på stygnen bara.

Jag fick titta hur det såg ut innan hon tejpade för och kirurgen som opererade har gjort ett superjobb! Visst kommer det synas lite men i stort sett hela läppen är intakt och när svullnaden går ner kommer det nog inte synas så mycket alls :bow: :banana:
 
Hemma från vårdcentralen och ett gäng stygn fattigare. Det är så skönt!!! Det var dock inte så skönt när hon skulle dra ur stygnen ur läppen :wtf:. Jag behöver inte antibiotika för även om det var lite varigt verkade det som att min kropp bestämt sig för att putta ut och bli irriterad på stygnen bara.

Jag fick titta hur det såg ut innan hon tejpade för och kirurgen som opererade har gjort ett superjobb! Visst kommer det synas lite men i stort sett hela läppen är intakt och när svullnaden går ner kommer det nog inte synas så mycket alls :bow::banana:

Grattis och hurra vad bra besked underbart :bow::banana::heart

Psst oskyldig? nej du satt och skrev i gamla tråden= skyldig! :angel:
 
När man jobbat som en tok hela dagen och inser att man glömt frukost och lunch nu på eftermiddagen..
Tvingade i mig resterna från gårdagens tonfisksallad. Inte helt angenämt första mål måste jag säga.:wtf:
Vad sägs om kaffe och risifrutti till "lunch" ;) Jag hittade inte orken till något vettigare. Nu tar jag kaffe nr 2 med skorpor till :grin:
 
På jobb med en fisande liten bostonterrier..... Luktar inte direkt mumma vill jag påstå, Inte lite hästgödsel den där har dragit i sig de senaste dagarna fifan...

Öppnat fönster och vädrar ut hela kontoret :rofl:

Nu ska jag försöka ge mig på en reseräkning och redovisa timarna. Får så otroligt lite tillbaks på dieseln (0,65 öre/l) så det känns rätt meningslöst att räkna ihop. Nu har det dock blivit lite mil på 3 månader


0.65 öre?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 438
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp