Bukefalos 28 år!

Linne med bandeau/top under

Seabaz

Trådstartare
Jag letar och letar efter linnen som man har bandeautop/bh under, alltså linne med "större armhål" O_o Fattar ni? Haha

Jag vet inte vad dom linnena kallas ens, har sökt på tank top men det är ju vanliga sånna linnen....

Helst inte med boxar-rygg men det kan gå an också... Nån som sett?
 
Sv: Linne med bandeau/top under

Är det verkligen sånna linnen då och inte att folk köper 7 storlekar för stort?

Jag tycker inte jag hittar eller så är det svårt att se på bilderna på hemsidan... kanske man måste gå i affärerna på riktigt :D
 
Sv: Linne med bandeau/top under

Tror dom jag såg på bikbok var såna som man knyter längst ner på sidan i midjan på båda sidor, så då blir ju hela sidan öppen :)
 
Sv: Linne med bandeau/top under

New yorker vill jag minnas att jag hittat sådana linne på!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 017
Senast: Juli0a
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 186
Senast: Angel
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 290
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp