Bukefalos 28 år!

lite hjäälp med att fixa i photoshop

Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Hehe okej, ja många gillar ju den äldre stilen, men inte jag :) Passar inte in i lägenheten heller riktigt.

Jaha du skrev att det var synd att välja vita luckor, då undrade jag vad du tyckte skulle blivit bättre :P Nu är det ju redan försent , men ändå
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Men du en stor klocka (du vet sådan där man fäster siffrorna på väggen) kanske hade varit något. Du blir inte väggen lika trist men du slipper tapsera och ha dig. Håller nämligen med om att det redan händer "rätt mycket" på dina väggar. Eller kanske att kollage med en massa olika ramar och bilder över väggen?
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Kanske en kombination av båda:
KA5181zoom_big.jpg


;):laugh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 106
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 652
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 707
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 377
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp