Bukefalos 28 år!

lite hjäälp med att fixa i photoshop

_FiA_

Trådstartare
Någon som har tråkigt som gillar att pyssla lite i photoshop?


Har hittat en tapet jag är intresserad av, men jag vet inte om gult kommer passa så bra här hemma. Kan någon ändra om det gula till röd? Är lite smått orolig att det ska se ut som blod, eller möjligtvis mörklila?:D

 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Jag förstod inte om du ville se både rött och lila, så jag tog det säkra kortet.
wink.gif


new-york-1-591x393_zps48a98b3a-kopia.jpg


new-york-1-591x393_zps48a98b3a.jpg
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

tack jätte snällt!

Viilken tycker ni var finast? Ser det ut som blod?
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Håller med.
Gult eller lila väljs enligt den färg man gillar bäst.
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Gult är en ju en av de klart bästa färgerna.
Orange är annars en färg som passar till alla andra färger :)
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Ja, det ser ut som blod, men jag tyckte det var riktigt snyggt med det röda!
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Haha har lite snabbt redigerat i ps hur det ungefär skulle se ut med den lila.
:D





Så hä http://www.styleroom.se/album/36244 ser ju lägenheten ut i övrigt, vad tror ni ? Skulle det passa, eller har ni nå annat förslag? :D
 
Senast ändrad:
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Jag kanske är tråkig, men jag hade helst behållit det helt simpelt vitt faktiskt. Du har ju redan flera väggar med väldigt utstickande tapeter, även precis utanför köket. Räcker inte det?
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Tycker du har en superfin lägenhet verkligen.
Gillar din stil :)

I köket hade jag nog hellre valt att ha en stor klocka eller tavla på väggen, istället för fondtapeten. Den kändes lite för stor för det rummet.
Kanske någon vägglampa också.

I sovrummet hade jag nog valt att ha stora färgglada tavlor på väggarna.
Lite ljus/foton/ blommor på hyllan och vägglampor så det blir lite mer mysbelysning.
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Jättefin lägenhet :love:!! Både snygg OCH känns hemtrevlig och mysig! Hoppas du kommer på hur du vill ha det i sovrummet, det kändes som du skrev lite väl sterilt i jämförelse med allt det andra ombonade ;)!
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Jag kanske är tråkig, men jag hade helst behållit det helt simpelt vitt faktiskt. Du har ju redan flera väggar med väldigt utstickande tapeter, även precis utanför köket. Räcker inte det?


Jo visst har jag en tapet i hallen som ju ärlite utstickande. Det jag tänker är att jag måste få in någon färg i köket? Då luckor kommer bli högglansiga vita med silver handtag och silver klinkers ovanför diskbänk. Blir ju sterilt. O_o

Jag har funderat lite på att ha glasskiva med tapet istället för klinkers vid diskbänken. Vad tror ni om det? Vilken typ av tapet passar?
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Tycker du har en superfin lägenhet verkligen.
Gillar din stil :)

I köket hade jag nog hellre valt att ha en stor klocka eller tavla på väggen, istället för fondtapeten. Den kändes lite för stor för det rummet.
Kanske någon vägglampa också.

I sovrummet hade jag nog valt att ha stora färgglada tavlor på väggarna.
Lite ljus/foton/ blommor på hyllan och vägglampor så det blir lite mer mysbelysning.

tack så mycket! :)

Jo jag har också funderat på någon stor klocka eller liknande, men tänker mest som jag skrev innan att det behövs lite färg eftersom allt blir vitt och silver i köket.
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Jättefin lägenhet :love:!! Både snygg OCH känns hemtrevlig och mysig! Hoppas du kommer på hur du vill ha det i sovrummet, det kändes som du skrev lite väl sterilt i jämförelse med allt det andra ombonade ;)!

tackar!

Jo sovrummet är ju supertråkigt, har inte haft pengar att köpa tavlor för som jag tänkte ha på tavelhyllan :banghead:;)
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Synd att göra ett sånt fiiiint kök :love: till vita vanliga luckor :p

I övrigt håller jag med om att en stor tavla eller klocka nog blir bättre i köket, när tapeten utanför är så speciell som den är :)
 
Sv: lite hjäälp med att fixa i photoshop

Synd att göra ett sånt fiiiint kök :love: till vita vanliga luckor :p

I övrigt håller jag med om att en stor tavla eller klocka nog blir bättre i köket, när tapeten utanför är så speciell som den är :)

Fint kök?! är du allvarlig?:eek::D
Vad hade blivit bättre tänker du då?:D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 672
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 372
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 468
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 307
Senast: Whirlie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp