Ljusblå Eskadron

M

Micro

Jag funderar på att köpa ljusblå Eskadron senskydd och bakstrykkappor. Är det någon som har sådana? Tror ni att det skulle passa på en halvblodsvalack, fux med vita strumpor? Eller är det "ponnyvarning" på dem? :cool:
 
Fan om du glömmer matcha med schabraket! Blir att inhandla X antal ljusblåa matchande grejjer till! *skämta*
 
Det är ju upp till dig att bestämma om det är 'ponnyvarning' eller inte, men JAG tycker det :D :angel:
Om det är hästen på din användarbild: :love: :d
 
Ja, det är hästen på min användarbild! :) :love:
Vilken färg på skydden ska jag köpa, tycker du?
 
Jag tycker att ponnysar är lite små, men de ljusblåa skydden är ju väldigt fina! Så vad gör man... ;) :rofl:
 
Jadu. :)
Det är väl inte så många hästar som har babyblåa, som om DU vill, varför inte köra på? ;) :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: Stergo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 626
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 663
Senast: Juli0a
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 193
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp