Bukefalos 28 år!

London, vad får jag inte missa?

Kan tipsa om att skaffa ett Londonpass som ger fri entré till olika ställen om ni bara vill strosa runt och turista. När jag var där sist så kostade det mesta £10-25 per person (museum, kyrkor/katedraler, diverse slott etc) och det blir ju svinmycket pengar till slut om man bara vill kika runt en snabbis på en massa olika ställen... :nailbiting:

Alla statliga museum är gratis dock - bra att tänka på :) (British Museum, Natural History, V&A, Science Museum, Museum of Childhood osv.)
 
Äsch. Jag tycker Oxford Street/ Regent street/Piccadilly är en upplevelse med alla exklusiva butiker, extrema folkmängder och små restauranger / caféer bara en bakgata bort .

Men så bor jag isolerat på landet också.


Ljudnivån tyckte jag var jobbig sist, särskilt när jag gick långt och skulle försöka prata med kusinen som vandrade bredvid samtidigt.

Vi fick stärka oss med varsitt glas vin med jämna mellanrum. Mat och dryck är billigt på pubarna iaf.
 
Ljudnivån tyckte jag var jobbig sist, särskilt när jag gick långt och skulle försöka prata med kusinen som vandrade bredvid samtidigt.

Vi fick stärka oss med varsitt glas vin med jämna mellanrum. Mat och dryck är billigt på pubarna iaf.

Då tar man gatan bakom Regent Street, och vips är man i Soho med massor av mysiga ställen, betydligt mindre folk och stress. För att inte tala om att man absolut inte får missa Milroys of Soho på Greek Street, där de säljer utmärkt välsmakande och doftande dryck av ädlaste sorter.

Whisky såklart.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 742
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 782
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 992
Senast: Seaside
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp