Bukefalos 28 år!

Mängd köttbullar per person vid buffe?

Sv: Mängd köttbullar per person vid buffe?

Uppdaterar att det blev 168 köttbullar:D. Bör väl minst sagt räcka till 12 personer och bli en del över också :) Ja, tror det blev några fler, men de slank ner som provsmakning framåt kvällskvisten;)
 
Sv: Mängd köttbullar per person vid buffe?

Dom här är det, sök på köttbullsformare på nätet så får du upp sidor som säljer dom :)

Älskar min, ska också göra köttbullar till midsommar, så ska jag ta det bra tipset ifrån den här tråden och koka dom först :)
 

Liknande trådar

Äldre På julaftons morgon brukar jag gå upp tidigt och göra risgrynsgröt, jag älskar det men det är ju inte det nyttigaste så jag brukar göra...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 352
Senast: Sel
·
Relationer Känns väl egentligen lite för personligt att skriva detta såhär öppet, då jag har tillräckligt mycket info ute här för att man lätt ska...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
16 192
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Här kommer ytterligare en foderfråga i mängden, dock med analys. För äntligen har analysen på hösilaget kommit, och jag sitter och...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Fick tips av en person att Agrias nya villkor som ska börja gälla ligger på hemsidan. Och de har ju försämrat KRAFTIGT, och jag begriper...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
31 144
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp