Bukefalos 28 år!

Märket Globus

Svår fråga, men Loke (allround) finns i flera bomvidder, och jag har väl den bredaste (38, megajättebred) på min korsning mellan islänning och nordis, så den passar iallafall på breda och runda hästar utan manke... :D

Kollar man på globus hemsida finns det ganska många modeller, men jag har aldrig sett någon annan än Loke i verkligheten. Det här inlägget kanske inte sa så mycket, men om du har en bred ponny/häst så kan det vara värt att prova. :)
 
Ganska rak men inte helt, lite sänkt ändå... Åhhh, mitt i mellan kanske? :smirk:

Jag kan skicka en bild på honom om du vill?
 
Hej!

Han hette..hmm..turner, tror jag det var. Bryr mej inte så mycket om namn och märke och sånt, bara sadeln passar mej och pållan och det gör den VERKLIGEN!!! Det är nästan som att rida barbacka!!
mvh / Lavinia, som tänker klistra fast stigbyglarna på fötterna när hon ska tävla dresyr..
 

Liknande trådar

Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 083
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 986
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppfödare som slutat svara
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp