Märkligare dejten

Det fanns en liknande tråd för länge sedan och jag kan inte sluta tänka på Bukefalisten som berättade att en dejt bjöd ut på middag, och det var tydligen rå falukorv i baksätet på hans bil? Och alltså inte falukorv i baksätet på bilen som en omskrivning för någonting, som man kanske skulle kunna tro, utan faktisk falukorv. Vem var det? 😅
 
jag följde med en tjej på hotellrummet..
och hon kom ut ur toan med en rävsvans.....
Jag var ganska överraskad då och skrattade så mycket så hon slängde ut mig ur rummet med mina kläder flygande efter mig. jag jag förtjänade det.
 
Det fanns en liknande tråd för länge sedan och jag kan inte sluta tänka på Bukefalisten som berättade att en dejt bjöd ut på middag, och det var tydligen rå falukorv i baksätet på hans bil? Och alltså inte falukorv i baksätet på bilen som en omskrivning för någonting, som man kanske skulle kunna tro, utan faktisk falukorv. Vem var det? 😅

Med rätt person låter det väldigt mysigt, men det är nog bättre att spara till ett bra tillfälle.

/kommer ihåg min ungdoms "köp en glass och ta bilen till något trevligt ställe att äta den" (det var oftast för kallt för att vara så trevligt att sitta ute i skymningen 😅).
 
Det fanns en liknande tråd för länge sedan och jag kan inte sluta tänka på Bukefalisten som berättade att en dejt bjöd ut på middag, och det var tydligen rå falukorv i baksätet på hans bil? Och alltså inte falukorv i baksätet på bilen som en omskrivning för någonting, som man kanske skulle kunna tro, utan faktisk falukorv. Vem var det? 😅

emoji.gif


Mvh You had me at Rå Falukorv
 
Inte en dejt per se. Men träffade en skitsnygg kille ute när jag va ca 18-20 dvs början/mitten 90tal.

Följde med han hem, vi hånglar och så men inget sex, så har fortfarande mina mini stringtrosor på mej när hans pappa klivet in i rummet med telefon i högsta hugg och bara "din flickvän är i telefon".

Nej jag hade inte en aning om att han hade flickvän :p

Han klev upp och tog telefonsamtalet, jag klädde på mej och gick ner från övervåningen.
Där sitter hela hans familj och äter frukost, de frågar om jag vill ha frukost, så det slutar med att medans killen pratar med sin asiatiska flickvän från Ostasien nånstans, så äter jag frukost med hans mamma och pappa utan någon som helst problem.

Tror nog föräldrarna snarare kanske blev lättade och hoppades han skulle dumpa den utländska tjejen och börja träffa en svensk i stället.

Har för mej att jag hade kontakt med killen ett tag efter det, han var sjöman och körde i Asien därav att han träffade och hade sin flickvän där, han åkte sen nämligen tillbaka dit och fortsatte jobba...
 
Med rätt person låter det väldigt mysigt, men det är nog bättre att spara till ett bra tillfälle.

/kommer ihåg min ungdoms "köp en glass och ta bilen till något trevligt ställe att äta den" (det var oftast för kallt för att vara så trevligt att sitta ute i skymningen 😅).

Alltså jag är inte så high maintenance. En skogsholmslimpa med ost och ett trevligt utflyktsmål hade varit en mysig dejt. En karl som dyker upp med en falukorv i handen och kallar det middag hade fått mig att vända i (bil)dörren 😄
 
En kompis dejtade en kille i tonåren vars mamma hämtade dom med bil och han under bilfärden och på skånska gång på gång sa jag ska runka när jag kommer hem🫡

Hon ville bara kliva ur bilen men vågade inte

Jag har mest träffat klassiska skrytpellar minns en jag dejtade en kväll som under kvällen hade 3 olika yrken beroende på vad vi pratade om och vars pappa ägde fastigheterna jag bodde i det var dock kommunens stora bostadsbolag vars vd inte stämde överens med killen pappas namn.
 
Blev inbjuden på en av våra mindre svenska högtider till en kille jag aldrig träffat.
Med hemma hos honom (visade sig vara hos mamma) var mamma, syster och syskonbarn.
Familjen var väldigt trevlig och jag har fortfarande kontakt med familjen men inte med honom.
 
För många år sen hade jag en dejt som slutade på akuten med brännskador för killen.Han hade långt hår och slängde det omkring sig hela tiden..

När vi satt på ett ställe fanns det levande ljus på bordet och han lyckades helt enkelt få sitt hår att fatta eld vid ett tillfälle. Personalen hjälpte till att släcka det innan det blev allt för allvarligt men slutade ändå med ambulansfärd för killen. Där någonstans var ju dejten definitivt över kan man säga så jag åkte hem, han ville absolut inte att jag skulle åka med till sjukhuset.

Han hörde aldrig av sig till mig igen så jag vet inte exakt vilka skador han fick. Detta var innan mobiltelefoner och internet var så utbrett så det var inte bara att slänga iväg ett meddelande eller mail som det är nu så det kanske spelade in.
 
Kanske inte så märklig eg men min mest oväntade iaf.
Detta var typ 2007 och jag skulle på dejt med en kille jag träffat helgen innan på krogen. Snygg kille med vanlig lite proper sportig stil, min smak liksom. Vi hade pratat om träning och friluftsliv ungefär den kvällen.
Så dyker människan upp med en riktigt extrem raggarbil och passande outfit.
Visade sig att hans ’tur’ hade lite annorlunda mening än min version av att ’ta en tur tillsammans’. Jag hade inte passande kläder för hans typ av aktivitet iaf 🤣 Inget fel om man gillar den kulturen men jag höll på dö av skam att åka runt i det där schabraket dunkandes hög musik. Var alldeles för rädd för att såra pojken för att kunna avsluta det nog snabbt 😅
 
Det fanns en liknande tråd för länge sedan och jag kan inte sluta tänka på Bukefalisten som berättade att en dejt bjöd ut på middag, och det var tydligen rå falukorv i baksätet på hans bil? Och alltså inte falukorv i baksätet på bilen som en omskrivning för någonting, som man kanske skulle kunna tro, utan faktisk falukorv. Vem var det? 😅
Jag blev en gång bjuden på kall pizza från dagen innan då jag kom hem till en dejt första gången :angel:
 
Nej men fan vad snubbar är kassa ibland alltså.

Har inte sett den serien :)

Det är ju gott :)
Och då var det inte ens så att jag råkade snubbla in där klockan 3 på natten och fick frågan om jag ville ha rester av pizzan som råkade finnas. Det hade varit okej. Utan jag blev frågad om jag ville komma på lunch hem till honom dagen efter.

Visst, kall pizza går att äta, men jag är över huvudtaget inget stort fan av pizza, och då jag äter det är jag en kräsen jäkel som vill ha pålägg som jag tycker är gott, inte enbart skinka och ost som stått på bordet och torkat i minst 15 timmar... :angel:
 
Jag träffade en snubbe från happy pancake i en park en gång. Det första som hände var att han noterade mina tennisskor. Han hade också tennisskor och blev helt uppslukad av att vi hade tennisskor båda två. Hade jag inte vetat sen innan att han hade Asperger precis som jag så hade jag trott redan här att han hade någon form av utvecklingsstörning. Ja, det här blir relevant ;)

Vi gick iaf till en bänk och slog oss ner. Pratade lite och jag märkte snabbt att den här snubben inte var lågmäld. Vi hade pratat lite löst om bdsm innan och, ehm... Det var ett konstant högljutt och fascinerat frågande bestående av "så om jag säger x så gör du det?!" till vilket jag gång på gång förklarade att nej, så simpelt är det inte.
Sen fick jag bara sådär veta att han inte ville slicka och att han hade ett stort ollon. Jag var mest bara totalt jävla förvirrad över hela situationen för han verkade ändå rätt normalt funtad i skrift liksom. Nånstans där blev jag tafsad på brösten också men jag bara frös, hela situationen var så jävla konstig.

Sen ville han ha en avsugning. Jag min dumma jävel som visste att jag hade att göra med en aspergare och att det är rätt jäkla mycket grövre än jag räknat med, vad gjorde jag? Jo men såklart, jag drog en vit lögn. "Nån kan se oss" sa jag. Det här var alltså i en park mitt på ljusa dagen.
Hans svar? "Det gör inget, jag tänder på det". Man kunde riktigt se glödlampan saaakta tändas när jag sa att jag inte tänder på det. Så han pekade på en buske och konstaterade att där borta, där syns inte jag. Jag sa emot och sen var den igång, buskjakten. Han gick och letade buskage, jag gick efter och sa att jag inte ville suga av honom. Han tog ingen notis om mig och hade inte märkt av om jag gått hem ens, vilket jag såhär i efterhand borde ha gjort. Till slut gick det in iaf och då fick jag bara ett glatt "ja alla kan ju inte gilla alla" till svar och så gick vi till cyklarna och cyklade åt varsitt håll för att aldrig ses igen 😅
 
Jag dejtar inte numera, så kör en favorit i repris.

Pratade med en kille ett tag innan vi bestämde träff. Han verkade normal. Vi bestämde oss för att träffas på en öppen plats. Han kommer dit först och smsar vad han har på sig och var exakt han befinner sig. Jag kommer dit ett par minuter senare och tittar runt. Ingen på plats med den beskrivningen. Jag tittar även in snabbt i intilliggande parken, men ingen där heller. Tänker att han måste ha fått akut kalla fötter.

Jag vänder mig om för att gå tillbaka till bilen, och bakifrån är det någon som springer (?) fram till mig och säger ett högt HEJ.

Jag blev minst sagt skiträdd. Nyss var det inte en människa i närheten. Vänder mig om och det är han. Han möter inte min blick genast utan istället skannar han av min kropp, från topp till tå, inte en gång utan två. Det tog lagom lång tid, för han var väldigt noggrann. När han tillslut är klar möter han min blick och säger: "Jag gömde mig i ett buskage."

Okej :up:
 
Jag tänker att om man frågar min dejt från för tre veckor sedan skulle han nog klassa den som märklig efter besök på apotek i försök att dämpa allergisk reaktion följt av att behöva ringa 112, bli ombedd att lämna en massa uppgifter han rimligen inte har och sedan bli kvar med mina grejer medan jag var på akuten ett gäng timmar.

Han lär inte glömma det iaf 🤣🤣🙈🙈
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 842
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 299
Senast: Rosett
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 817
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 184
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp