Sv: magbilder

Vecka 24 (23+0) och har upptäckt att naveln nog inte är en "inåt" så länge till.. :p
f5n39.jpg
 
Sv: magbilder

jag var tvungen att läsa hela tråden igen men kan inte hitta var det står att det är kärnfysik! jag blir helt förvirrad..
 
Sv: magbilder

"golit är besviken, har ingen blivit befruktad av ett sixpak? att magarna växer på gravida är liksom inte kärnfysk?"

Och med det menas?!
 
Sv: magbilder

814a41f0c9c211e293e422000aaa088d_7.jpg


Gravid med nummer 2, beræknad BF ær 23 oktober :)
Vecka 21 nu :) Tiden går verkligen så mkt fortare med andra barnet, har fullt upp med ettan! ;P
 
Sv: magbilder

Jadu, sista tiden gick det inte mäta magen, SF-måttet gick utanför pappret :angel:. Tror att det blev mått 48 i vecka 37, vet mer exakt när jag får mina mvc-papper i slutet av månaden. Kollar man så ligger "normalt" på 34 i vecka 37.

Sonen vägde ju 5.270 gram. Det skumma är att jag har ingen diabetes eller ens fick graviditetsdiabetes. Allt var bara stort ändå :cautious:

dextercollagejpg.jpg
 
Sv: magbilder

Ojoj vilken mage redan tidigt. De ser ut som du bär hela bebis "utanpå kroppen" om du förstår vad jag menar?
Så hög som din mage ser ut i v.15 känns de som om min skulle va nu i v.27
 
Sv: magbilder

Ja, magen växte med raketfart trots extremt gravidtetsillamående. Jag var totalt uttorkad en tid och fick stöttas upp med dropp men bebis mådde tydligen väldigt bra ändå :D

Jag har medium på kläder i vanliga fall och sista tiden hade jag sambons XXL och inte ens det passade :wtf: Är en aning orolig ifall det blir så igen då det enligt läkarna var en stor risk så länge jag håller kvar vid min sambo.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
47 464
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Svar
774
· Visningar
40 415
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp