tinissen

Trådstartare
ny tråd:) och äntligen uppdatering från mig, slutet på v 34.

32224_391625105487_616090487_4150412_5714855_n.jpg
 
Sv: magbilder

Fin mage! tycker den ser ungefär lika ut storleksmässigt som mig, jag är i slutet på v 35. Hittade dessutom självutlösaren även på mobilen så jag knäppte ett kort precis som jag ska försöka komma ihåg att ladda upp när jag kommer hem.
 
Sv: magbilder

sf mått på 30 och midjemått som nått hela 102cm nu:crazy::p den är något mindre än förra graviditeten...
 
Sv: magbilder

Ah, mitt sfmått låg på 32 när jag precis gick in i v 35 har jag för mig, midjemått har jag medvetet undvikit :angel:. Men jag antar av reaktionen på en person som inte sett mig på länge att magen ses som stor nu... Eller så reagerade han på sommarkläderna, jag har leggings och klänning på idag :).
 
Sv: magbilder

Här kommer två bilder från mig i v.38+0, tror jag..

30973073.jpg

Påklädd

30973078.jpg

Avklädd


Nu får hon gärna komma ut!
 
Sv: magbilder

Lägger in mina sista bilder från förra tråden, då det är senast uppdaterade mage-bilder =)
Ett par veckor gamla, v. 37
v.+37+%26+38+004.JPG


Och så v. 38
v.+37+%26+38+015.JPG


Någon skillnad? Tycker väl själv att magen har sjunkit ner en del. Det syns kanske inte på bilderna, men det känns i kroppen =)
 
Sv: magbilder

Fin mage :D

Längtar tills det börjar synas på mig... Lär ju dröja lite iom att jag har en liten airbag redan :angel:
 
Sv: magbilder

Du har en stencool mage! Det är egentligen helt sjukt vad kroppen fixar mycket!

Här är min v 24 mage.


Den känns betydligt större än vad magen var med My i samma vecka, eller egentligen vilken vecka som helst, för med My kände jag mig aldrig stor och tung (även om jag var det!), men det gör jag den här gången. Allt är motigt, sammandragningar har jag varje kväll och jag får ont i magen om jag promenerar för fort. Sjukt irriterande!

I morgon ska jag iaf till barnmorskan och mäta magen, så då jag jag ju se om det är någon skillnad. Men när jag tittar på bilderna är det inte någon jätteskillnad faktiskt, även om både jag själv och min familj tycker att magen känns större den här gången. Det kanske mest är känslan =)

//Julia

//Julia
 
Sv: magbilder

Jag hade rätt, magen är större den här gången! Vid 23 fulla veckor med My hade jag SF 23cm, nu hade jag SF 26 cm =)

Att det gör ont i magen när jag rör mig är troligtvis mina muskler, så det är ju skönt att det inte var något annat. Allt verkade bra med lilla bebisen iaf!

//Julia
 
Sv: magbilder

Fniss, tack eller vad man säger :D

Kommer ihåg din mage med My och att jag tyckte den var så fräck mot slutet, den pekade nästan lite uppåt om du förstår hur jag menar?
Ska bli spännande att se hur din mage blir denna gång!
 
Sv: magbilder

*kl*

Liten uppdatering härifrån också!
Tror inte jag växt så mkt, känns inte som det iaf. Men blir fortfarande lika chockad varje gång jag ser mig på bild för känner mig verkligen inte sådär stor. Vilket jag självklart är jätte glad över! :)

v.31 (30+4)
version-7b9f9535a3029d7ea5b9515822d6185a
 
Sv: magbilder

Har helt glömt bort denna sidan, Kanske dags att slänga upp lite bilder på magen...

Nytagna bilder nu i kväll är i 31+0 i dag:
30996808.jpg
[/url][/IMG]


30996816.jpg
[/url][/IMG]

Kanske ska tillägga att det är två stycken som ligger i magen!.. Och det e beräknat till den 22 juli. men lär säkert komma tidigare.

MVH Sandra
 
Sv: magbilder

De ligger huvud/ säte. så om allt går som det ska så kommer jag kunna föda vaginalt..
Och trångt e det säkert känner riktigt när dem sparkar och håller på att det e nog väldigt trångt för dem he he

//Sandra
 
Sv: magbilder

Kul med en med nästan samma Bf som mig.(ligger en dag efter) Fast som sagt du lär ju antagligen föda långt före mig! Kul å se en tvilling-mage! :)
 
Sv: magbilder

Hej Sandra, vilken mage du har!! Inte konstigt med tanke på att där är två småttingar där inne :D Tänk att vi ska ha bebisar nästan samtidigt!

Kl
¨Här kommer nya på mig, v. 40
Emilias+dop+v.+39+037.JPG


Emilias+dop+v.+39+036.JPG
 
Sv: magbilder

Så fin! Snart dags för dig nu ju, gud så spännande! Jag tycker det ser ut som att den har sjunkit en del...

Hur ser den ut framifrån? Vore skoj att se, om du vill visa såklart :laugh:

//Julia
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
47 513
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Svar
790
· Visningar
41 644
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp