Sv: magbilder

gud vad fin du är! har nog inte sett nån bild på dig tidigare men du är ju verkligen helt otroligt söt!
 
Sv: magbilder

*knapp*

8371933733_eb142cc700.jpg
 
Sv: magbilder

Nog närmare sjutusen år sen jag postade något här men någon kanske minns mig hehe :)
Är gravid med andra barnet (första kom 2010 efter lång väntan och tillslut med hjälp av IVF), vi kan kalla denna för olyckan hehehehe :eek::angel::banana:

Är i skrivandes stund i v 36 (35+1) och lille bebis är beräknad 14 april!

198.jpg
 
Sv: magbilder

Tack! :) Tycker inte om att stå framför kameran, står hellre bakom, men såna här tillfällen måste man ju föreviga ;)
 
Sv: magbilder

dec 09, när är Maja född?
min mage var också mycket större tredje gången, jag kunde känna livmodern redan i v 9 och doktorn skickade mej på extra ul för att räkna ungar. men där var bara en så det var bara jag som var uttänjd, förslappad och kroppen som vant lämnade plats åt en växande skrutt! (som idag har 7 daga kvar i ugnen! )
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
47 495
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
911
Svar
779
· Visningar
40 796
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp