Sv: magbilder

Maja är född i sept 10, så jag var precis nygravid med henne i slutet av dec, så då är det första gången nu då :) fast nu har du inte visat din mage på ett tag tycker jag, dags att knäppa nytt innan hen kommer ut!

Jag kände och SÅG livmodern supertydligt redan i v 9, på morgonen var den nästan uppe vid naveln i v 10 och stor som om jag var i typ v 16-17 med de andra. Jag har fått mage tidigt de andra gångerna oxå, men inte såhär stort så snabbt! Men ul säger att det bara är en, men eftersom jag har bilder från samma vecka med både My och Maja, kan jag oxå se att livmodern är grymt mycket större nu och har en helt annan form. Det är lite häftigt!
 
Sv: magbilder

jag ska se om jag kan ta en bild idag, har gått upp två kilo på bara ett par dagar så den har växt en hel del.
 
Sv: magbilder

v 39+1 med trean

20130318_075218-724890.jpg
 
Sv: magbilder

ja jag har bara gått upp tio kg denna gången, typ 6 kg mindre än med de andra. det är en pojk till, en liten Charlie tror vi :love:
 
Sv: magbilder

Vad fint! Skulle de va en tjej funkar de ju ändå!

Jag hörde för några år sen att det är typ 11% chans att man får tre barn med samma kön på rad ;)
 
Sv: magbilder

Så fina magar alla har, jätteroligt att se!

Här kommer bild på mig nyss uppstigen ur sängen... syns inte alls på påsarna under ögonen va :angel: Jag är i v.13

magev13-Copy_zps7c2b89b5.jpg
 
Sv: magbilder

*kl*

Var hos fotografen och fotade magen för en vecka sedan - nu börjar det trilla in lite bilder :)
Var i vecka 38+2 när bilderna togs

f%25C3%25B6rhandstitt%2520mage.jpg


f%25C3%25B6rhandstitt%2520mage2.jpg


f%25C3%25B6rhandstitt%2520mage4.jpg



Har änsålänge bara fått bilderna via Facebook så är lite sämre kvalité på dessa. Men jag är bara tvungen att visa ändå :D
 
Sv: magbilder

*kl*

Får väl vara dags för mig att börja lägga upp magbilder igen. Även om det tar emot, för jag hatar bilder på mig själv.

Vecka 17+3.. vågar inte ens tänka på hur det här kommer sluta. Jag lär rulla fram lagom till bf. Ni som såg bilden på när jag väntade sonen förstår nog varför,
215327_10151473841263425_1488247269_n.jpg


Ignorera sonens bilder på hur man gör när man tvättar händerna :P
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
47 476
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
911
Svar
779
· Visningar
40 695
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp