Sv: magbilder

Så fin! Snart dags för dig nu ju, gud så spännande! Jag tycker det ser ut som att den har sjunkit en del...

Hur ser den ut framifrån? Vore skoj att se, om du vill visa såklart :laugh:

//Julia

Ja nu är det verkligen snart dags, jag bara längtar nu!!
Tror den har sjunkit en del, trodde inte det framgick i bilderna så det var kul att höra :) däremot känns det att den har gjort det.
Ska bjuda på en bild framifrån i dagarna, trots mina nedrans bristningar :D Men de kan jag leva med, de är liksom värt det!
 
Sv: magbilder

Det har jag funderat på, HUR fort bleknar de normalt? Mina mage fick jag rätt mycket på och de har väl bleknat litegrann , men jag fick på insidan och utisan om låren med , och de är fortfarande lika knall-lila :(
 
Sv: magbilder

jag fick barn i mars 09 och de hade bleknat ganska rejält när jag blev gravid igen i oktober:) det tar nog något år överlag. ibland fortare ibland tar de längre tid.
 
Sv: magbilder

Ungefär 1 ar skulle jag säga att det tog för mina, dom är bredda och djupa. Även om dom är ljusa nu sa syns dom även pa lite längre hall.
Men det gör mig inte sa mkt, värre tycker jag det är att huden inte vill dra ihop sig (antar att bristningarna gör huden slappare).
Far se nu hur andra graviditeten paverkar bristningarna, lite rödare har dom blivit nu igen men inga nya än vad jag kan se.
 
Sv: magbilder

Du har verkligen en riktigt fin och häftig mage :)

Här är min i slutet på v. 36
v36.jpg


Att jämföra med i slutet på v 34
v34.jpg


Magen har nog börjat sjunka lite, beror säkert på att jag hon inte ligger på tvären längre utan med huvudet ner ;)
 
Sv: magbilder

Hej Sandra, vilken mage du har!! Inte konstigt med tanke på att där är två småttingar där inne :D Tänk att vi ska ha bebisar nästan samtidigt!


Hej Fanny!
Ja, rätt häftigt att det kunde bli så kommer nog bara skilja en månad eller så mellan dem!...
Fin gravidmage du har.
Snart dags nu då, förstår att du längtar en hel del,

MVH Sandra
 
Sv: magbilder

+ turbo

ah ok, då är det bara att vänta då.. ja mina är rätt djupa med. Vad händer när man bli solbränd, ändrar de sig på nåt sätt då? tänkte om de är xtra känsliga eftersom det är tunnare hud så man behöver smörja
 
Sv: magbilder

en bristning är ett ärr så var försiktig att sola det under första året och smörja med solskydd, har man otur kan de bli bredare.
när de väl är stabila så blir solade brisningar inte sällan vita när man blir solbränd..
 
Sv: magbilder

ok, ja det spelar ingen roll ändå om magen förblir spök-vit, baddräkt ska ändå användas i sommar för att förskona världen för mina ränder:D (eg mina egna tänkar att folk blänger:p)
 
Sv: magbilder

funderar oxå skarpt på att investera i en baddräkt i år... bikinin får användas hemma i smyg:D;)
 
Sv: magbilder

*kl*

V.32 (31+2) 60 dagar kvar!!! :)
Äntligen börjar det känns som att det inte är allt för långt kvar.

version-b0bd6b14a7d400a6306b2e5323365317


Måttet på bredaste ställer runt är nu 100cm så nu har magen växt lite iaf!
 
Sv: magbilder

Men åhhh...:love:

Borde finnas en spärrfunktion på datorn för magbilder som för porrbilder. Så man inte kan se dem.
Blir ju sjukt sugen på en till!
 
Sv: magbilder

Jag undrar om jag kommer känna så sen när jag fått ut bebis!
Trodde verkligen att jag skulle älska att vara gravid, men det är bara tråkigt och känner mig mest fet fast jag igt inte blivit allt för fet.
Men det är ju värst det här att gå och vänta å vänta i 9 evighetslånga månader! usch va tråkigt det är!

Börjar bli mer å mer inställd på att adoptera nästa barn! Helt ärligt!
 
Sv: magbilder

Jättefin liten mage!

KL

Här är min v 25 mage från i måndags. Den växer så det knakar, och bebisen där inne som tidigare kändes som en liten lugn individ är fullständigt galen! Det börjar bli riktig kraft i sparkarna nu och ett jäkla håll igång :D Känns lite absurt ibland på nätterna när man har den ena sparkandes inifrån och den andra utifrån!





Såhär såg jag ut v 25 med My


//Julia
 
Sv: magbilder

Åh så mysig mage! Den är helt klart större än med My!

armani lycka till när det väl sätter igång, jäklar vilken kula du har!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
39 40 41
Svar
815
· Visningar
48 903
Senast: Queen
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
779
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
395
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp