Bukefalos 28 år!

Sv: magbilder

Jag ska fota v 35 magen idag el imorgon. Kan inte påstå att den växt så mkt senaste veckorna.. V 34 hade jag 28,5 i sf mått och 27 cm 5 v tidigare.... med sonen hade jag typ 32. Nu är det länge sen jag lade ut bild då nåt har väl hänt!
 
Sv: magbilder

Hjälper till! :)

V.14
IMG_0909.jpg


V.15
IMG_0914.jpg


V.16
IMG_0921.jpg


V.23
IMG_0928.jpg


(om du håller musen över bilden, så kommer det upp olika alternativ, om du klickar på den som heter img code, så kopieras bilden så att du kan lägga ut den. :))
 
Sv: magbilder

Det är ju den enda chansen jag har kvar att få lägga in bilder i den här tråden.. ;) Det räcker med våra tvillingar.. :)
 
Sv: magbilder

hahaha kan jag tänka mig! jag är själv tvilling och det pratas än om hur mycket det var för min mamma;) Har dock 2 äldre systrar också...
 
Sv: magbilder

Jätte fin mage!! Tycker gravidmagarna är som finast när dom är små men endå finns där! Ist för stor och iväg som min fortfarande är(är på bf+5 idag). :)
 
Sv: magbilder

Vecka 33-magen. Tycker inte den ändrat sig så mycket sen sist däremot känns det som att bebis ligger med huvudet ner nu (det är populärt att sparkas i/ta spjärn emot revbenen).:)

Magev33003.jpg
 
Sv: magbilder

hahaha kan jag tänka mig! jag är själv tvilling och det pratas än om hur mycket det var för min mamma;) Har dock 2 äldre systrar också...

Hehe, efter er blev det inga fler. Tack och lov! Ni kallades för tredje världskriget. Ett under att mutter hade förståndet i behåll.

Men magen var ett effektivt skydd i duschen mot de onda vattenstrålarna tyckte vår mellansyster som gömde sig under den.
 
Sv: magbilder

har tyvärr ej tillgång till att slänga ut en bild just nu. men är i vecka 36, midjemått är 94cm nu iaf. i vanliga fall ligger jag runt 60-64 cm i midjan.har en ganska liten och behändig mage tycker jag.:)
 
Sv: magbilder

Vecka 38.:) Det känns nu att bebisen ligger längre ner (framförallt blir jag inte lika lätt andfådd och det går att äta normala portioner mat igen) men fortfarande är det inte alls lika tungt som jag trodde att det skulle vara, kan hålla igång i princip som vanligt.:banana:

002-2.jpg


Ja, jag kommer direkt från stallet, därav de skitna naglarna..;)
 
Sv: magbilder

Tror det är lite begynnande sådana kring naveln....eller så är det bara väldigt tydliga blodkärl! ;)

Magev39003.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 590
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
41 42 43
Svar
851
· Visningar
52 605
Senast: eyz
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
927
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
475
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp