Bukefalos 28 år!

Sv: magbilder

vilken himla söt kula :)

Jag kontrar med min första
v 15 +0 tagen idag :)

php15fpo6.jpg

Men nu blir jag förbannad Comfis! :mad:
Vi skulle ju vara gravida tillsammans ju! :cry:
Du måste höra av dig till mig innan du nuppar!!!
Men nu är det ju försent :mad:

;):D

Stort grattis!!!
 
Sv: magbilder

hahha jag veeeet! Tänkte typ med en gång när jag plussat att "shit vi skulle ju ha hösten nisse och jag" :rofl:
 
Sv: magbilder

Vem ska jag prata gravidhormoner tillsammans med när jag blir gravid då? Då kommer ju din lilla unge vara utploppad redan :(

Vi har faktiskt kommit fram till att vi vill ha en vårbäbis 2013, min sambo och jag :)
 
Sv: magbilder

Jaa, vi får hoppas att allt går som vi vill! Isåfall kommer jag ner till stockholm på sjalträff sommaren 2013 och då lovar jag att du får sjala pyttebebis Kpist! ;):D
 
Sv: magbilder

vilken fin!
Du är för övrigt sjukt lik en av mina kompisar, men har svårt att se henne hänga på ett hästforum så ni är nog inte samma ;)
 
Sv: magbilder

KL

Ååååhhhhh ni är så fina allihopa :love:
Hoppas man får uppleva ännu en graviditet. Så otroligt mysigt med bebis-mage!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
906
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
40 41 42
Svar
830
· Visningar
50 503
Senast: Queen
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
829
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundbeteende
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp