Sv: magbilder

Ja, kanske.. När jag jämför bilderna så ser den större ut - men det känns inte! :D
 
Sv: magbilder

Vad praktiskt! Jag tycker min mage känns så mycket större, men det syns ju knappt istället! :p

Fast när jag tyckte den var som störst så var jag nog väldigt uppsvälld bara. :angel:
 
Sv: magbilder

Jag bidrar med min v. 34-bild, snart snart snart dags! :love:
410F1556-07A5-44AC-971E-016D2F9EE3D0-624-0000009F6AF97000.jpg
 
Sv: magbilder

alltså, det där kan ju vara den roligaste bröllopsbilden jag sett :D
Och ni är hemskt fina! :love: Både du, mannen och magen :)
 
Sv: magbilder

Haha, man får ju inte vara FÖR stiff inte.. kände att jag behövde lätta upp stämningen i bilden lite :D
Men man kanske förstår varför det alltid är jag som får skulden när hon lever rövare inne i magen. "Det har hon såå ärvt av dig!" :angel:
 
Sv: magbilder

Nakenchock från v. 35+5! V. 37+2 idag, ingen bild än så länge men det kanske kommer :)
1F6DB767-3BF5-43CD-B9BE-87D988FA7240-1115-0000017CF08303F0.jpg
 
Sv: magbilder

Jag höll på att skriva att vi gillar nakenchockar... :D Men det kan ju misstolkas insåg jag! :angel:

Vilken mysig bild i alla fall! :love:
 
Sv: magbilder

Det var vecka 37 (36+2) på förra bilden. :)

Nu är det vecka 38 (37+1) och än är han kvar därinne. :p

bild2_zps21c2d111.jpg
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
39 40 41
Svar
813
· Visningar
48 763
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
773
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
390
Senast: sweep
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
966
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp